
Modelka pojawi się w kampaniach kosmetycznych marki już od czerwca, będzie także promować linię kosmetyków Louboutina podczas wydarzeń i w mediach społecznościowych.
- Mica ma bardzo wyjątkowy i intrygujący rodzaj urody. Jest nowoczesna, jest kreatywna, jest chłopczycą, ale bardzo kobiecą. Mica ma też zabawną stronę - myślę, że jest w niej artystka. Ma w sobie coś dzikiego, ale także wyraża swoją wolność, punkt widzenia i inteligencję. Jest postacią słodką, ale bardzo zdecydowaną. Jest także zapaloną podróżniczką pochodzącą z Ameryki Południowej, co kocham. Mica ma wiele aspektów, które czynią ją idealną ambasadorką globalnej marki Christian Louboutin Beauty – tak skomentował dla WWD wybór jej osoby projektant marki Christopher Louboutin.
Mica napisała na swoim koncie na Instagramie: „Czuję się zaszczycona mogąc ogłosić, że jestem nową twarzą @LouBoutinBeauty. Ta nowa przygoda pozwoli mi zachęcić inne kobiety do odnalezienia tego, co sprawia, że czują się piękne i dzielą się tym ze światem."