– Markę wprowadziliśmy w odpowiedzi na potrzeby sklepów, chcących mieć produkt dostępny tylko w swojej sieci, wyróżniający ich spośród innych drogerii, po który klient będzie wracał i oczywiście wysokomarżowy. Dlatego priorytetową sprawą dla nas było stworzenie dobrze podanego produktu, wysokiej jakości ale w przystępnej cenie – mówi Agnieszka Horodecka, brand manager MissX. Cena półkowa lakierów to 6,90 zł. – Producent przygotował dla naszych sklepów dwa rodzaje trwałych stojaków – mały na ladę, zawierający 24 kolory po trzy sztuki i większy na podłogę po pięć lakierów z koloru. Pierwsze sygnały które pojawiły się zaraz po premierze marki jeszcze w fazie testów zapowiadają, że produkty MissX będą hitem – zapewnia Marcin Małysz, dyrektor operacyjny sieci Sekret Urody.
Premiera marki MissX miała miejsce 1 września br. w krakowskim lokalu Restaurant & Coctail Bar Baroque przy okazji wydarzenia Fashion Launch – be Inspired, gdzie swoje premiery nowych kolekcji miały takie marki jak Fun In Design, One & Only czy Millibag.
Unilever, światowy gigant FMCG, ogłosił inwestycję w wysokości 100 milionów euro w stworzenie i rozwój wewnętrznego centrum projektowania i tworzenia zapachów. Nowa funkcja ma objąć globalne portfolio marek firmy i pozwolić na szybsze wprowadzanie innowacyjnych, wysokiej jakości produktów na rynek.
Unilever, producent takich marek jak Dove, planuje rekrutację ekspertów w dziedzinie perfumerii w Wielkiej Brytanii, USA i Indiach. Projekt ma połączyć naukową wiedzę firmy z zakresu neurobiologii, sztucznej inteligencji oraz cyfrowego rozwoju produktów z istniejącymi partnerstwami strategicznymi. Dzięki temu Unilever chce zapewnić klientom produkty o przewadze jakościowej, które będą dostępne w przystępnych cenach.
Na czele nowego Globalnego Centrum Kreacji Zapachów stanął Mathieu Lenoir, mianowany na to stanowisko w zeszłym miesiącu. Zadaniem centrum będzie nie tylko projektowanie zapachów, ale także ich optymalizacja w procesie produkcji, co ma na celu zwiększenie efektywności wprowadzania nowych produktów na rynek.
Unilever podkreśla, że ta inwestycja wpisuje się w jego strategię przyspieszania wzrostu i zwiększania produktywności. Firma chce zyskać większą kontrolę nad procesem projektowania zapachów, które odgrywają kluczową rolę w formule produktów oraz w decyzjach konsumenckich. Dzięki temu Unilever ma nadzieję umocnić swoją pozycję na globalnym rynku kosmetyków i artykułów higieny osobistej.
Czytaj także: Interparfums zapowiada umiarkowany wzrost w 2025 r. ... i wejście marki własnej Solférino od koniec bieżącego
Khloé Kardashian wspólnie z Luxe Brands wprowadza na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé. Zapach zadebiutował już w sieci luksusowych sklepów detalicznych Harrods w Wielkiej Brytanii, a 1 grudnia trafi do amerykańskiej sieci Ulta Beauty.
Khloé Kardashian, amerykańska celebrytka, modelka, osobowość telewizyjna, wypuściła na rynek pierwszy zapach sygnowany swoim imieniem: XO Khloé stworzony wspólnie z Luxe Brands. Prace nad premierą trwały od roku.
Czytaj więcej: Khloé Kardashian współpracuje z Luxe Brands nad nową linią zapachową
Marka czerpie inspirację od samej Khloé - ma w sobie jej pozytywnego ducha i światło, którym dzieli się ze wszystkimi - dzięki czemu ten produkt jest jej jak dotąd najbardziej osobistą kreacją. XO Khloé, ze swoim ultraluksusowym designem i zapachem, podkreśla ewolucję Khloé jako przedsiębiorczyni, siostry i matki – czytamy w komunikacie prasowym.
– Tworzenie tego zapachu było dla mnie wyjątkową podróżą – mówi Khloé Kardashian. – Podchodzę do każdego projektu, w który jestem zaangażowana, w sposób praktyczny i chciałam, aby każdy szczegół XO Khloé wyrażał zamierzenie i celowość. Od projektu flakonu po kampanię – byłam w pełni zaangażowana w cały proces tworzenia. Jestem szczególnie dumna z zapachu. Spędziliśmy dużo czasu, aby dopracować go do perfekcji i jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się nim ze wszystkimi!
Za kompozycję zapachową XO Khloé odpowiada dwóch nagradzanych światowej klasy perfumiarzy – mistrz perfum Alberto Morillas i starszy perfumiarz Clément Gavarry z Firmenich.
XO Khloé to kwiatowy zapach, w którym znajdziemy nuty płatków róży, odrobiny praliny, seksownego piżma i miękkiego drewna. łączy w sobie wysoką klasę perfum rzemieślniczych z dostosowaną do przyszłościowych trendów atrakcyjnością zapachową.
– Khloé jest jedną z najbardziej wpływowych osób na świecie – mówi Noreen Dodge, dyrektor ds. marketingu i dyrektor ds. strategii w Luxe Brands. – Wiemy, że ma moc, aby wprowadzać nowe rozwiązania do kategorii zapachów i przyspieszać jej rozwój. Kiedy wprowadzaliśmy w życie olśniewającą wizję Khloé, naszym zamiarem było dostarczenie pięknego zapachu i wciągającej, wysokiej jakości kampanii marki, która rezonuje z fanami Khloé i konsumentami na całym świecie.
Pozyskaliśmy niesamowitych partnerów detalicznych - nasza marka zadebiutuje w ramach naszej głównej globalnej współpracy z Harrods, co pozwoli jej rozwijać się dalej w atmosferze doskonałości. W Stanach Zjednoczonych niezrównane wrażenia zapewni klientom nasz zaufany partner detaliczny, Ulta Beauty. Cieszymy się, że możemy budować nowy projekt marki premium.
Zapach XO Khloé zostanie wprowadzony na kluczowych rynkach na całym świecie w Europie, Australii i Meksyku wiosną 2025 roku.