
Miraculum jako spółka notowana na giełdzie podaje do publicznej wiadomości swoje wyniki finansowe. Dane za styczeń 2024, które opublikowała, wskazują na wzrost przychodów w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Firma wypracowała w grudniu 4,3 mln zł przychodów – jest to o 10 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Największy udział w przychodach miał kanał nowoczesny – wpływy z tego tytułu wyniosły 2,4 mln zł i jest to wzrost o 45 proc. r/r.
– Miraculum rozwija się w modelu omnichannel – dobre wyniki w nowoczesnym kanale dystrybucji, który obejmuje sieci drogerii, dyskonty oraz hipermarkety, to efekt coraz większej bazy produktów – skomentował Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. W swoim portfolio ma 12 marek: Miraculum, Prastara, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.