
Tomasz Tuora i Marek Kamola weszli do zarządu firmy Miraculum. Dyrektorem zarządzającym został Piotr Pośnik. Stanowisko dyrektora marketingu objęła Anna Kochanowska. Na stanowisku prezesa spółki pozostaje Monika Nowakowska, która w liście skierowanym do akcjonariuszy zapewniła, że firma wchodzi w okres definitywnego uwolnienia potencjału w obszarze sprzedaży, z równoległym dokończeniem wszelkich procesów związanych z optymalizacją kosztów działalności.
„Braki odpowiednich środków finansowych na wdrożenia nowości staną się już tylko wspomnieniem dzięki współpracy nawiązanej w akcjonariacie i zarządzie spółki. W najbliższych miesiącach stawiamy na asortyment w markach o wysokiej rotacji zapasów.(…) Spółka negocjuje udzielenie licencji na marki, które wymagają większego zaangażowania kapitałowego w celu osiągnięcia sukcesów na rynkach zagranicznych. Planowane transakcje zakładają, że Miraculum SA nadal byłoby w znacznej części beneficjentem rozwoju i sprzedaży tych marek we współpracy z inwestorami. (…) W ciągu najbliższych miesięcy planujemy wiele zmian, które mają szybko przełożyć się na fundamentalną poprawę sytuacji w spółce” – czytamy w komunikacie.
Miraculum to polska firma kosmetyczna, w której portfolio znajduje się 11 marek, w tym m.in. Pani Walewska, Miraculum, Joko, Virtual, Gracja, Tanita, Paloma, Lider, Wars, Być Może.