W raporcie czytamy także: "W III kwartale 2019 r. osiągnięto wzrost przychodów o 7 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jest to drugi kwartał z rzędu, w którym odnotowano wzrost przychodów".
"Spektakularnym sukcesem jest wprowadzenie nowej gamy produktów serii BIO pod marką Gracja BIO, która spowodowała wzrost przychodów ze sprzedaży produktów tej marki w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego o 148 proc. Wprowadzając nowe produkty kierowaliśmy się troską o ich wysoką jakość, środowisko naturalne oraz bezpieczeństwo konsumentów" - czytamy dalej.
W I-III kw. 2019 r. spółka miała 1,6 mln zł jednostkowej straty netto w porównaniu z 2,81 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 16,29 mln zł w porównaniu z 17,1 mln zł rok wcześniej.
Działalność Miraculum opiera się na opracowywaniu i sprzedaży kosmetyków pielęgnacyjnych, do depilacji, a także perfum i produktów do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
W portfolio Miraculum są produkty marek Pani Walewska, Miraculum, Gracja, Tanita, Paloma, a także kosmetyki dla mężczyzn (Wars, Lider), perfumy (Wars, Pani Walewska, Być Może..., Miraculum) i produkty do makijażu (Joko, Virtual). Miraculum jest też właścicielem marki Chopin, pod którą oferuje perfumy premium.
W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.