StoryEditor
Producenci
28.11.2019 00:00

Mintel: Innowacje, o których nie wiedziałeś, że ich potrzebujesz

Zespół ds. pielęgnacji urody i higieny osobistej w firmie badawczej Mintel, poszukując innowacji kosmetycznych, zwrócił uwagę na pięć produktów oferujących niespotykane dotąd rozwiązania.

Pierwszymi z niezwykłych produktów jest według Mintela zestaw masek do włosów Mazzon Nature Phases of the Moon Capillary Treatment wyprodukowanych przez firmę z Brazylii. Ich ideą jest zaspokojenie potrzeb włosów w zależności od fazy księżyca. Maska z półksiężycem stymuluje wzrost, zapobiega wypadaniu i łamaniu się włosów. Maska do stosowania podczas pełni nadaje im połysk i poprawia kondycję. Produkt do stosowania, gdy księżyc jest w zaniku, ma pogrubiać i wygładzać włosy, a ten do używania, gdy księżyc jest w nowiu – wzmacniać i odnawiać włosy. Każda maska ​​ma inną formułę z ekstraktami botanicznymi, takimi jak jagody acai, ginkgo biloba i olej pracaxi.

Kolejną niezwykłą propozycją branży kosmetycznej jest wg Mintela luksusowa linia do pielęgnacji intymnej Two L(I)PS Undercover oferowana przez firmę z Singapuru. Oprócz masek węglowych i serum rozjaśniająco-nawilżającego linia zawiera skoncentrowany krem ​​przeznaczony do zwalczania niedoskonałości w miejscach intymnych, takich jak trądzik, wrastające włosy, starzenie się skóry, przebarwienia.

Mintel zwrócił też uwagę na produkt, który oszczędza wodę. Okazuje się bowiem, że sześciu na dziesięciu konsumentów w Stanach Zjednoczonych jest zainteresowanych produktami do higieny osobistej, które nie wymagają użycia wody lub pozwalają na zmniejszenie jej zużycia. Amerykańska firma zaproponowała szampon w proszku OWA Haircare Moondust. Do jego użycia potrzebna jest odrobina wody i tak używana podczas brania prysznica.

Czwartą pozycję wśród produktów oferujących niespotykane dotąd rozwiązania zajmuje kremowy zmywacz do paznokci Remove and Chill Nail Polish Enamel Remover, znów zaoferowany przez firmę ze Stanów Zjednoczonych. Preparat powstał na bazie wosku pszczelego i nie zawiera acetonu. Jest więc łagodny dla skóry i paznokci, nie ma silnego zapachu, a do tego pielęgnuje paznokcie i skórki dzięki zawartości olejków arganowego, sezamowego i makadamia. Kremowa formuła sprawia, że ​nie trzeba się już martwić o to, że się rozleje, zniszczy odzież lub meble.

Warto jednak dodać, że kremowy zmywacz do paznokci już w 2017 r. wprowadziła na nasz rynek polska firma Delia Cosmetics. Zmywa on lakier i jednocześnie pielęgnuje skórki i paznokcie. Ładnie pachnie. Nie zawiera acetonu, octanu i alkoholu, które mogą wysuszać paznokcie, ma natomiast w składzie pielęgnującą i nawilżającą mieszankę naturalnych olejów: macadamia, sezamowego, kukurydzianego, słonecznikowego i oliwy.

Piątkę niesamowitych produktów wg Mintela zamyka proszek Bronzie Tan Perfecting Powder z Wielkiej Brytanii, który natychmiast osusza skórę po zastosowaniu samoopalacza, zmniejszając tym samym prawdopodobieństwo powstawania smug, lepkości lub zabrudzenia ubrań. Można go stosować również samodzielnie (bez samoopalacza), aby dodać skórze blasku. W Wielkiej Brytanii połowa użytkowników produktów nadających skórze opalony odcień twierdzi, że łatwość aplikacji jest ważna przy wyborze produktów, a 21 proc. chce szybkich rezultatów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 13:22