StoryEditor
Producenci
12.08.2019 00:00

Mintel: 5 niezwykłych innowacji w dziedzinie urody

Zespół Mintela ds. pielęgnacji urody i higieny osobistej przedstawił premiery nowych produktów z całego świata. To najnowsze innowacje, które poruszyły branżę kosmetyczną i higieny osobistej. Prezentujemy wybrane przez agencję badawczą pięć ciekawych produktów, które wprowadzają na rynek beauty coś naprawdę wyjątkowego.

1. Mazzon Nature Phases of the Moon Capillary Treatment (Brazylia)
Ten zestaw masek zabiegowych zaspokaja potrzeby kosmetyczne w zależności od fazy księżyca: Półksiężyc (wzrost włosów, zapobieganie wypadaniu / łamaniu się włosów), Pełnia (połysk i naprawa), Księżyc Garbaty (pogrubienie, wygładzenie) i Księżyc w nowiu (rewitalizacja i wzmocnienie). Każda maska ​​ma inną formułę z ekstraktami botanicznymi, takimi jak jagody acai, Ginkgo biloba i olej Pracaxi. Jest to doskonały przykład globalnego trendu kosmetycznego Mintel 2017 „Uroda przez całą dobę”, który pokazuje, w jaki sposób marki opracowują produkty o określonych korzyściach w zależności od pory dnia / miesiąca lub różnych aktywności.
 
2. TWO L(I)PS Undercover (Singapur)
Coraz więcej produktów do higieny intymnej i higieny osobistej wprowadzanych jest na rynek z oświadczeniami „Przebadane przez ginekologa”, ponieważ coraz więcej konsumentów stawia zdrowie na pierwszym miejscu.TWO L (I) PS to pierwsza na świecie oferta luksusowych produktów do pielęgnacji intymnej sromu. Oprócz masek węglowych sromu oraz serum rozjaśniająco-nawilżającego, linia zawiera Undercover, skoncentrowany krem ​​przeznaczony do zwalczania skaz na sromie - problem, o którym rzadko się mówi. Od trądziku, przez wrastające włosy po starzenie się skóry - krem działa na te problemy i zmniejsza pigmentację, a nawet wyrównuje koloryt skóry.

3. Kolekcja OWA Haircare Moondust: Hair Wash (USA)
Ponieważ woda należy do malejących zasobów na świecie, napędza rozwój produktów bezwodnych lub wymagających zużycia mniejszej ilości wody. Zostało to przewidziane przez Mintel's Global Beauty Trend 2025 „Woda - nowy luksus”. Ten produkt jest pierwszym na świecie szamponem proszkowanym aktywowanym wodą. Według marki tradycyjne szampony w płynie zazwyczaj zawierają 80 proc. wody, podczas gdy ten szampon w proszku nie zawiera żadnego - zapewniając konsumentom bardziej zrównoważoną opcję, która działa jak ciecz po aktywacji wodą z prysznica. Tego rodzaju innowacje będą odpowiadać 6 na 10 amerykańskich konsumentów, którzy są zainteresowani produktami do higieny osobistej bez wody.
 
 4. The SIGN Tribe Remove and Chill Nail Enamel Remover (USA)
Ten pierwszy w swoim rodzaju kremowy zmywacz do paznokci rozwiązuje niektóre typowe problemy występujące podczas używania tradycyjnych zmywaczy do paznokci, takie jak zapach i łatwość użycia. Preparat jest na bazie wosku pszczelego i nie zawiera acetonu (który nadaje tradycyjnym zmywaczom silny zapach). Jest to delikatny produkt, który dba również o paznokcie i skórki ze składnikami takimi jak olejek arganowy, sezamowy i makadamia. Kremowa formuła sprawia, że ​​nie powoduje bałaganu i nie rozlewa się, więc nie ma obawy o zniszczenie odzieży lub mebli.
 
5. Bronzie Tan Perfecting Powder (Wielka Brytania)
Korzystanie z produktów samoopalających nie zawsze jest atrakcyjną opcją dla konsumentów, którzy są pod presją czasu. Rozwiązaniem jest pozbawiony talku proszek, który obiecuje natychmiastowe osuszenie skóry po zastosowaniu produktów samoopalających, przyspieszając proces suszenia i zmniejszając prawdopodobieństwo powstawania smug, lepkości lub zabarwienia ubrania. Można go stosować po samopalaczu lub samodzielnie, aby dodać blasku skórze. Badania Mintel dotyczące ochrony przeciwsłonecznej pokazują, że w Wielkiej Brytanii połowa użytkowników samoopalaczy twierdzi, że łatwość aplikacji jest ważna przy wyborze produktów, a 21 proc. chce szybkich rezultatów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
23.12.2024 08:05
Birkenstock wprowadził produkty pielęgnacyjne do stóp
Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje gamę produktów do pielęgnacji stópfot. mat.prasowe

Renomowany niemiecki producent obuwia postanowił w tym roku poszerzyć swoją ofertę o gamę sześciu produktów, przeznaczonych do pielęgnacji stóp.

BIrkenstock, opierając się na swoim długoletnim dziedzictwie w zakresie produkcji zdrowego obuwia (początki firmy sięgają 1774 roku) zdecydował się na innowacyjne poszerzenie swojej oferty o całą gamę produktów do pielęgnacji stóp.

Jak podkreślają przedstawiciele niemieckiej firmy, nowa linia produktów stanowi zwieńczenie kilku lat badań i ma na celu „harmonijne połączenie aktywnej regeneracji i luksusu”. Produkty (kremy i peelingi) zostały przygotowane tak, aby nie tylko rozwiązywały problemy stóp, ale jednocześnie były przyjemne dla zmysłów poprzez swoje formuły, tekstury czy zapach. 

Linia Birkenstock Care Essentials obejmuje takie produkty, jak relaksujące sole do kąpieli, wygładzający pumeks, złuszczający peeling do stóp, odżywczy balsam, lotion łagodzący zmęczenie nóg i stóp, a także wyciszający, relaksujący suchy olejek.

Birkenstock zapewnia, że rozszerzenie oferty ma na celu zapewnienie klientom holistycznego dobrego samopoczucia, a także chodzenie “w zgodzie z naturą”.

Każdy z produktów został stworzony na bazie naturalnych olejków eterycznych - m.in. z drzewa cedrowego, paczuli, pomarańczy, cyprysu, petitgrain czy bergamotki.

Design opakowań jest z założenia prosty i minimalistyczny. Aluminiowe tubki oraz szklane butelki są wykonane w stu procentach z surowców z recyklingu oraz nadających się w pełni do ponownego przetworzenia.

Birkenstock, światowa ikona rynku mody, słynie z wysokiej jakości ergonomicznego, zdrowego obuwia (głównie klapek i sandałów), a także z kładzenia nacisku na wygodę, zrównoważony rozwój i ponadczasowy styl.

Czytaj też: Birkenstock rozwija się na rynku naturalnych produktów do pielęgnacji skóry

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2024 11:53