StoryEditor
Producenci
16.08.2023 14:38

Millie Bobby Brown przedstawia swój pierwszy zapach; Wildly Me

Zapach ma zawierać głównie nuty drzewne i kwiatowe. / Instagram Florence by Mills
Millie Bobby Brown wprowadza na rynek swój pierwszy zapach. Nowa kompozycja, Wildly Me, zadebiutuje pod marką Florence by Mills, której właścicielką jest znana z The Stranger Things aktorka, i podobno ma być inspirowana ogrodem botanicznym.

"Czysty", wegański zapach został opracowany przez firmę Givaudan i składa się z nut kwiatowych barwinka, drzewa sandałowego i drewna cedrowego z recyklingu. Osoby obserwujące konto Millie Bobby Brown na Instagramie zostały zaproszone do składania zamówień w przedsprzedaży za pośrednictwem strony internetowej Florence by Mills.

Bobby Brown stworzyła swoją markę czystych kosmetyków w 2019 roku po dostrzeżeniu luki na rynku wysokiej jakości czystych kosmetyków. Jak mówi aktorka, ponieważ marka ewoluowała wraz ze mną, naprawdę chciałam znaleźć zapach, który reprezentowałby moją podróż ku dorosłości. Tworzona przez ponad dwa lata Wildly Me opowiada moją historię o tym, co to znaczy wybrać własną ścieżkę i być bezpardonowo, dziko sobą.
 


Nowy zapach nominowanej do nagrody Emmy aktorki i producentki pojawi się w sprzedaży w Internecie 22 sierpnia. Produkt będzie dostępny w pojemnościach 10, 50 i 100 mililitrów, i ma kosztować od 24 do 65 dolarów. Internetowa lista oczekujących jest już otwarta.

Millie Bobby Brown to nie jedyna celebrytka, która ostatnimi czasy sygnuje swoim nazwiskiem nowy zapach. Zarówno Britney Spears jak i Beyoncé poinformowały w przeciągu ostatnich tygodni o nowych produktach perfumeryjnych wypuszczanych pod ich markami, Ariana Grande również zaprezentowała światu nową kompozycję.

Czytaj także: Kolejne dwa zapachy Barbie na rynku; Zara i DefineMe walczą o klientki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 08:42