
Należąca do koncernu L'Oréal marka kosmetyczna Maybelline wprowadziła na rynek linię siedmiu pomadek, które według niej są odpowiednie dla każdej klientki. Do tego stopnia tkwi w swoim przekonaniu, że oferuje zwrot pieniędzy każdemu, kto nie znajdzie wybranego przez siebie odcienia, wynika z raportu opublikowanego przez Styl Caster.
Nowa linia odcieni marki to „Made for All By Color Sensational Lipstick". Pomadka jest „szyta na miarę" i sprawdzona przez ekspertów, „aby świetnie wyglądała” na 50 różnych odcieniach skóry. Maybelline twierdzi, że pięciu artystów makijażu oceniało ją 2500 razy na 50 różnych kobietach w ciągu dwóch dni, aby dokonać ostatecznego wyboru.
Począwszy od czerwieni do różu, każda szminka zapewnia gwarantowaną satysfakcję albo zwrot pieniędzy - klienci mogą ubiegać się o pełny zwrot ceny zakupu w wysokości 8 dolarów od Maybelline, wysyłając marce jego dowód.