StoryEditor
Producenci
25.08.2023 10:22

Maybelline New York promuje nowości na imprezach organizowanych dla Gen Z

<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Young Leosia

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

Bambi

/ Piętka Mieszko/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>

NITA

/ Podlewski/AKPA
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
<p>Otsochodzi na scenie Maybelline New York Music Stories</p>
Gallery
Marka Maybelline New York zorganizowała kolejną edycję Music Stories. 18 sierpnia na warszawskim Torze Służewiec grali polscy artyści pokolenia Gen Z, a marka promowała pomadkę Super Stay Vinyl Ink, której twarzą została Young Leosia.

Sierpniowy Maybelline New York Music Stories był kolejną edycją imprezy organizowanej dla polskich fanów muzyki młodego pokolenia w stylu amerykańskiego festiwalu.  Po ubiegłorocznych występach bryskiej, Smolastego i Young Leosi w warszawskiej Hali Gwardii, w tym roku na scenie stanęli Otsochodzi, Young Igi i OKI.

image

OKI

Piętka Mieszko/AKPA
image

Otsochodzi

Piętka Mieszko/AKPA
image

Youn Igi

Piętka Mieszko/AKPA

Nie tylko dali show ze swoim solowym repertuarem, ale i zaśpiewali wspólnie największe hity OIO. Po nich swoje największe bangery zaśpiewały młode piosenkarki Nita i Bambi.

image

Bambi

Piętka Mieszko/AKPA
image

NITA

Podlewski/AKPA

Najnowsza twarz marki Maybelline New York – Young Leosia zwieńczyła całe przedsięwzięcie swoim DJ setem.

image

Young Leosia

Piętka Mieszko/AKPA

Podczas wydarzenia Maybelline New York stworzyło strefy make-up wiernie odzwierciedlające te znajdujące się na światowych backstage’ach.

image
Piętka Mieszko/AKPA

Festiwalowicze mogli w nich poznać i przetestować nowości marki, w tym pomadkę Super Stay Vinyl Ink.

image

Pomadki MNY Super Stay Vinyl Ink

Piętka Mieszko/AKPA

Kontynuacją wydarzenia jest konkurs, który marka Maybelline New York zorganizowała w mediach społecznościowych.  Do wygrania są limitowane bluzy i t-shirty podpisane przez gwiazdy festiwalu. Wystarczy opublikować zdjęcie lub filmik z wydarzenia na Instagramie lub Tiktoku, otagować profil marki i dodać hasztag #mnymusicstories.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:22