StoryEditor
Producenci
23.08.2024 13:27

Maybelline i Bolt weszły we współpracę przy evencie Music Stories: Era of Lashes

Podczas imprezy goście mieli okazję przetestować kosmetyki Maybelline. / Martyna Buzniak

W dniach 1-3 sierpnia warszawski Lunapark stał się miejscem, gdzie moda spotkała się z muzyką, przyciągając ponad 5,5 tysiąca uczestników na wydarzenie Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes. Inicjatywa połączyła miłośników makijażu i nowych trendów z muzycznym klimatem, a także dała możliwość promocji eko transportu samochodami i hulajnogami Bolt.

Podczas Maybelline NY Music Stories: Era of Lashes, ponad 5,5 tysiąca uczestników miało okazję zapoznać się z najnowszymi trendami makijażowymi, a także wziąć udział w licznych atrakcjach. To trzydniowe wydarzenie, będące połączeniem energetycznych setów DJ-ek, warsztatów oraz pokazów, stworzyło unikalną przestrzeń do celebracji piękna.

image
Różowe hulajnogi Bolt pozwoliły bezpiecznie i ekologicznie dojechać na event.
Martyna Buzniak
Jednym z kluczowych elementów imprezy była współpraca z firmą Bolt, która umożliwiła uczestnikom ekologiczny i wygodny dojazd na miejsce. Specjalnie na tę okazję przygotowano różowe hulajnogi elektryczne Bolt, które były dostępne w pobliżu Stadionu Narodowego i Lunaparku. Jak podkreślił Bartosz Małecki, Senior Operation Manager w Bolt Rentals w Polsce, mobilność współdzielona to idealne rozwiązanie na pierwszy i ostatni odcinek podróży, zwłaszcza podczas wydarzeń masowych. Inicjatywa miała na celu nie tylko ułatwienie transportu, ale także zachęcenie uczestników do wyboru bardziej ekologicznych środków transportu.

Wśród licznych atrakcji, które czekały na gości, znalazły się m.in. personalizowane makijaże, warsztaty tworzenia bransoletek przyjaźni oraz interaktywna instalacja 360 stopni, pozwalająca uwiecznić wspomnienia z imprezy. Wszystko to odbywało się w rytmach energetycznych setów DJ-ek, które rozgrzewały atmosferę, idealnie wpisując się w premierę nowej maskary Firework od Maybelline. Klimat wydarzenia łączył nowoczesność z kreatywnością, przyciągając fanów makijażu i muzyki w jednym miejscu.

Czytaj także: Może to Westin, może to Maybelline — warszawski hotel stał się w ramach akcji promocyjnej wielkim tuszem do rzęs

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.08.2024 11:26
Bath & Body Works ma nowy sklep w Polsce [ZDJĘCIA Z OTWARCIA]
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024 / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. Otwarcie sklepu 24 sierpnia 2024
Gallery

Bath & Body Works, amerykańska marka znana z produkcji aromatycznych kosmetyków i świec do domu, ma szósty sklep w Polsce. W warszawskiej galerii Westfield Arkadia nową placówkę otworzyła firma Alshaya Poland, która prowadzi sklepy Bath & Body Works w ramach franczyzy.

Bath & Body Works to amerykańska firma produkująca kosmetyki z kategorii higieny osobistej i zapachów do domu. Jej portfolio obejmuje kolekcje mgiełek zapachowych, balsamów i kremów do ciała, świec i dyfuzorów zapachowych do domu oraz mydeł w płynie do rąk. Swoje produkty firma sprzedaje w 1800 własnych sklepach w USA i Kanadzie oraz w ponad 425 sklepach franczyzowych w międzynarodowych lokalizacjach. Ważnym kanałem sprzedaży jest także internet, działają e-sklepy Bath & Body Works, które na lokalnych rynkach są także prowadzone przez franczyzowych partnerów.

W Polsce salony Bath & Body Works otwiera spółka Alshaya Poland. Franczyzowa umowa obowiązuje spółkę do ścisłego przestrzegania wizerunku marki, standardów wyposażenia i marketingowych. Polskie sklepy Bath & Body Works znajdują się w znanych centrach handlowych w dużych miastach – w łódzkiej Manufakturze, w Silesia City Center w Katowicach, w Forum Gdańsk, w warszawskich Złotych Tarasach i od 22 sierpnia 2024 r. w CH Westfield Arkadia.

Alshaya Group to rodzinna firma założona w Kuwejcie w 1890 roku. Jest jednym z wiodących na świecie operatorów franczyzowych międzynarodowych marek (m.in. The Body Shop, Bath & Body Works, Esteé Lauder, Jo Malone, M.A.C, NYX, El Ganso, H&M i wiele innych). Portfolio Alshaya Group obejmuje region MENA, Turcję i Europę, z tysiącami sklepów, kawiarni, restauracji i miejsc wypoczynkowych, a także rozwijającym się biznesem internetowym i cyfrowym. Działając w wielu sektorach, w tym w modzie, żywności, zdrowiu i urodzie, aptekach, wyposażeniu wnętrz oraz wypoczynku i rozrywce, pracownicy Alshaya Group są zobowiązani do zapewniania doskonałej obsługi klienta i doświadczeń związanych z marką.

Nowy sklep Bath & Body Works w Polsce ma 197 mkw. Znajduje się na parterze galerii Westfield Arkadia, tuż obok głównego wejścia. Nie sąsiaduje bezpośrednio z kosmetyczną marką, ale wokół niego znajduje się wiele sklepów z kategorii beauty, w tym Rituals, Douglas, Sephora.

Huczne otwarcie nowej placówki dla influencerów i dla dziennikarzy odbyło się dzień przed uruchomieniem jej dla klientów. Od piątku 24 sierpnia przez cały weekend osoby, które pojawią się w Bath & Body Works w Arkadii skorzystają ze zniżek i promocji. Taniej o połowę będzie można np. kupić słynne mgiełki zapachowe. Otwarcie sklepu jest podkreślane przez reklamy wewnątrz galerii. W centralnej alejce stanęła m.in. ekspozycja z potężnymi makietami mgiełek zapachowych Bath & Body oraz testerami. Można wypróbować mgiełki i skanując kod prowadzący do aplikacji przekonać się, który zapach jest dla nas najbardziej odpowiedni.

Oferta sklepu jest urzekająca. Kusi kolorami i zapachami. Kosmetyki pogrupowane w kolekcje pachną owocami, ziołami, kwiatami, ciasteczkami, drzewem sandałowym. Są świeże jak fiołki i gruszka albo ciepłe i słodkie jak pierniki. Tak samo duży wybór  jest w aromatycznych świecach, które wypełniają całe regały, a ich zapachy są również częścią kolekcji – można np. kupić świecę i mydło do rąk o tej samej nucie zapachowej. Całości dopełniają estetyczne akcesoria – osłonki na świece w różnym stylu czy dyfuzory do zapachów domowych, które są ozdobnym drobiazgiem. Cały asortyment jest wyraźnie oznaczony, podzielony na kategorie i w ramach nich w linie. Estetycznymi materiałami POS wyróżniono nowości i premiery. Przy każdej kategorii produktów znajdują się także ceny produktów – firma zachęca do kupowania ich w pakietach, wówczas cena jest niższa niż pojedynczego produktu.

Wszystkie produkty można na miejscu przetestować, co jest wyjątkową przyjemnością ze względu na ich aromaty i przekonać się, że ich zapach długo utrzymuje się na skórze. Doradcami w sklepie są młode osoby. Bardzo dobrze przeszkolone i wyraźnie szczęśliwe z tego co robią. Ma to ogromne znaczenie w tzw. doświadczeniu zakupowym. Tu jest i profesjonalnie i miło.

 

Konsultanci podkreślają naturalne składy produktów oraz to, że mają one certyfikaty cruelty free i nie są testowane na zwierzętach. Na ten aspekt zwraca uwagę także sama firma w swojej korporacyjnej komunikacji i rzetelnie informuje o stanie faktycznym. „Bath & Body Works nie testuje na zwierzętach; jednakże nasi dostawcy mogą być zobowiązani do przetestowania niektórych składników w celu spełnienia wymogów regulacyjnych na niektórych rynkach. Jesteśmy aktywnym zwolennikiem i członkiem Naukowego Panelu Doradczego Instytutu Nauk In Vitro (IIVS) – laboratorium badawczego i testowego non-profit zajmującego się wdrażaniem i akceptacją regulacyjną metod niewykorzystujących zwierząt – oraz jesteśmy członkiem Przemysłu Rada ds. Rozwoju Regulacyjnej Akceptacji Alternatyw (ICARAA). Ponadto nasi eksperci  są zaangażowani w innowacyjne badania i rozwój, aby przyspieszyć akceptację i przyjęcie metod testowania bez udziału zwierząt na całym świecie” – podaje Bath & Body Works.

W 2022 roku firma zaczęła wprowadzać produkty wegańskie, które powstały bez użycia  materiałów pochodzenia zwierzęcego. Takie produkty są odpowiednio oznaczone na etykiecie.  B&BW zobowiązało się, że do roku 2030 zmniejszy ślad opakowań, stosując w całym  portfolio produktów opakowania w 100 proc. nadające się do ponownego użycia, recyklingu lub kompostowania.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
23.08.2024 11:00
Nowy format na rynku: Natura wprowadza innowację — koncentrat balsamu do ciała
Natura wprowadza na rynek koncentrat balsamu do ciała, który minimalizuje zużycie plastiku.Natura

Natura, brazylijska marka znana z ekologicznych rozwiązań, wprowadziła nową linię pielęgnacji ciała, oferując pierwszy na świecie koncentrat balsamu, który po rozcieńczeniu w domu z wodą pozwala znacząco zmniejszyć zużycie plastiku. Produkt stanowi część popularnej linii Ekos Castanha, teraz dostępnej w formie koncentratu w 30 ml opakowaniu.

W nowej linii Natura kładzie szczególny nacisk na zrównoważony rozwój i redukcję odpadów. Koncentrat balsamu, który mieści się w zaledwie 30 ml butelce, jest mieszany z wodą w domu, co daje finalny produkt o pojemności 250 ml. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu marka zmniejsza zużycie plastiku aż o 81 proc. w porównaniu do tradycyjnych opakowań. Według danych przedstawionych przez Naturę, przekłada się to również na 55 proc. redukcję odpadów oraz obniżenie emisji dwutlenku węgla o 20 proc. Produkt jest także odpowiedzią na rosnącą świadomość ekologiczną konsumentów, którzy coraz bardziej cenią produkty zmniejszające ślad węglowy.

Opakowanie koncentratu wykonane jest w 100 proc. z plastiku zebranego z rzek Amazonii, co dodatkowo podkreśla ekologiczny charakter produktu. Materiał ten jest w pełni recyklingowalny i może być wielokrotnie używany. Natura od lat stara się łączyć innowacje kosmetyczne z misją ochrony środowiska, a najnowsza linia doskonale wpisuje się w te wartości. Firma wierzy, że ograniczenie zużycia plastiku w branży kosmetycznej jest możliwe dzięki przemyślanym rozwiązaniom, które jednocześnie nie obniżają jakości produktu.

Marka Natura należy do brazylijskiego konglomeratu kosmetycznego Natura &Co, który jest jednym z największych globalnych graczy na rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji. Natura &Co jest właścicielem również innych znanych marek, takich jak Avon, The Body Shop oraz Aesop. Firma, założona w 1969 roku w Brazylii, wyróżnia się silnym zaangażowaniem w zrównoważony rozwój, etyczne praktyki biznesowe oraz promowanie wartości społecznych. Natura od początku swojej działalności stawia na naturalne składniki pochodzące z Amazonii oraz dbałość o środowisko, co stało się integralną częścią tożsamości marki i jej globalnej strategii.

Czytaj także: L’Oréal przejął Aēsop od Natura &Co

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. sierpień 2024 14:17