Max Factor China rozpoczyna współpracę z pierwszą edycją limitowaną Labelhood Fashion Incubation Community — społecznością kulturalną, która odkrywa i promuje wyznaczającą trendy chińską modę. Labelhood postawił przed dwoma początkującymi projektantami zadanie stworzenia limitowanej edycji kompaktów FaceFinity dla MaxFactor; szczęśliwcami są M Essential i Louis Shengtao Chen. Oprócz stworzenia wspólnej kolekcji zespół Max Factor China zasponsorował Labelhood Shanghai Fashion Week, podczas którego marka zapewniła produkty do makijażu na sześć pokazów. Kolekcja Max Factor x Labelhood Limited Edition będzie dostępna w Tmall, Douyin i u innych partnerów handlowych.
Labelhood to niezależna platforma prezentacyjna w ramach Shanghai Fashion Week oraz inkubator mody dla młodych azjatyckich projektantów i nowych niezależnych projektantów, których intensywnie promuje. Czyni to poprzez wydarzenia, immersyjne doświadczenia i inkubację brandów. Zatrudniając 70 pracowników, w tym sprzedawców, Labelhood liczy teraz łącznie osiem powierzchni handlowych, w tym sklep flagowy, dom VIP i różne sklepy typu pop-up.