StoryEditor
Producenci
15.02.2024 11:20

MATRIX Nail Repair Treatment – wegańska innowacja w regeneracji paznokci

Preparat do regeneracji macierzy paznokcia MATRIX Nail Repair Treatment powstał poprzez połączenie najnowszej wiedzy naukowej z siłą natury. Potwierdza zaangażowanie marki Yokaba w tworzenie wegańskich rozwiązań pielęgnacyjnych, które redefiniują standardy piękna / Yokaba
W świecie kosmetycznych nowinek marka Yokaba wyróżnia się ustanawiając nowe standardy dla ekologicznych rozwiązań produktowych, które nie tylko dostarczają wyjątkowych rezultatów, ale także są zgodne z zasadami etycznymi. Filarem marki jest zrównoważony rozwój i odpowiedzialność za środowisko. Yokaba tworzy kosmetyki wegańskie, wolne od okrucieństwa wobec zwierząt, o krótkim, sprawdzonym i skutecznym składzie.

Dążenie marki do zrównoważonego rozwoju dotyczy nie tylko produkcji kosmetyków, ale również każdego aspektu działalności firmy – od ekologicznych materiałów opakowaniowych po procesy produkcji neutralne dla środowiska, gdzie Yokaba stara się minimalizować swój ekologiczny ślad przy każdej okazji.

Oprócz działań na rzecz środowiska, firma głęboko zaangażowana jest w dobrostan zwierząt. Jako marka w 100 proc. wegańska, Yokaba z dumą zrezygnowała z wykorzystywania składników pochodzenia zwierzęcego oraz testowania na zwierzętach, zapewniając, że jej produkty są wolne od okrucieństwa i zgodne z zasadami etycznymi. To niezachwiane zaangażowanie we współczucie i empatię podkreśla misję firmy, aby stworzyć świat, w którym piękno jest synonimem życzliwości i szacunku dla wszystkich istot żyjących.

W pełnym przekonaniu o sile darów natury, marka pozyskuje tylko najlepsze składniki roślinne od zrównoważonych i etycznych dostawców. Każdy produkt jest starannie opracowany, aby wykorzystać wrodzone właściwości lecznicze roślin, zapewniając optymalną skuteczność bez kompromisów w jakości czy etyce.

Najnowszy produkt firmy Yokaba – MATRIX Nail Repair Treatment, czyli preparat do regeneracji macierzy paznokcia, powstał poprzez połączenie najnowszej wiedzy naukowej z siłą natury. Doskonale potwierdza zaangażowanie marki w tworzenie wegańskich rozwiązań pielęgnacyjnych, które redefiniują standardy piękna.

image
Yokaba

Istotą tego rewolucyjnego produktu jest starannie opracowana formuła wzbogacona o roślinne komórki macierzyste z ekstraktu pszczelnika wąskolistnego, nazywanego Northern Dragonhead. Ten botaniczny skarb stanowi fundament działania produktu w rewolucyjnym podejściu do pielęgnacji paznokci. PRODUKT JEST W 100 PROC. WEGAŃSKI – NIE ZAWIERA COLOSTRUM (SIARY BYDLĘCEJ) ANI INNYCH SKŁADNIKÓW ODZWIERZĘCYCH, które są zawarte w pozostałych dostępnych na rynku produktach do regeneracji macierzy paznokcia.

MATRIX Nail Repair Treatment został stworzony, aby pomagać w walce z powszechnym problemem paznokci – tendencją do onycholizy tj. odwarstwiania się płytki od łożyska. Preparat nie tylko wspomaga proces odbudowy, ale również znacznie skraca okres rekonwalescencji. Ten innowacyjny produkt skutecznie regeneruje osłabione łożysko, stymuluje odrost naturalnej płytki i zwiększa jego grubość, a także spaja ze sobą rozwarstwiony paznokieć.

Badania przeprowadzone i potwierdzone przez niezależne laboratorium udowodniły skuteczność tego preparatu, wykazując średni wzrost grubości płytki paznokcia o imponujące 39,8 proc. po zaledwie 28 dniach regularnego stosowania.

image
Yokaba
image
Yokaba

Testy laboratoryjne zrealizowane w autonomicznej grupie badawczej potwierdziły także wieloaspektowe działanie i korzyści MATRIX Nail Repair Treatment:

  • Odpowiedni do stosowania w przypadku uszkodzonej macierzy (przy pękniętym paznokciu) – 100 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Polecany do stosowania w przypadkach pojawienia się separacji płytki i łożyska paznokcia (np. przy onycholizie) – wspomaga proces odbudowy, znacznie skraca okres kuracji (leczenia) – 100 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Odpowiedni do skutecznej regeneracji łożyska osłabionych paznokci – 100 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Przyspiesza wzrost paznokcia – 75 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Zwiększa grubość odrastającego paznokcia – 80 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Nawilża płytkę paznokcia – 95 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Uelastycznia płytkę paznokcia – 85 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Przeznaczony do stosowania na paznokcie dłoni i stóp – 100 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Stymuluje odrost naturalnej płytki paznokcia – 85 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Spaja ze sobą rozwarstwiony paznokieć – 75 proc. pozytywnych odpowiedzi
  • Odżywia łożysko paznokcia dostarczając substancji aktywnych – 95 proc. pozytywnych odpowiedzi

Sposób użycia preparatu jest bardzo prosty, należy nanieść niewielką ilość produktu na paznokieć i wmasować go w płytkę, oraz jego okolicę. Kluczem do sukcesu jest systematyczność w stosowaniu produktu – dwa razy dziennie – rano i wieczorem. Preparat może być stosowany przez cały okres przydatności, niezależnie od daty jego otwarcia.

Marka Yokaba stworzyła MATRIX Nail Repair Treatment z niezwykłą starannością, w zgodzie z własną misją i nieustającym zaangażowaniem w zrównoważoną produkcję i ochronę zwierząt.

image
Yokaba

W istocie stworzenie tego preparatu do regeneracji macierzy paznokcia przez firmę Yokaba rozpoczyna nową erę pielęgnacji paznokci, gdzie niezwykła skuteczność idzie w zgodzie z etyką i poszanowaniem środowiska.

Promocja
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
03.07.2024 09:46
Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej
Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcejwiadomoscikosmetyczne.pl
Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości – to hasło Forum Branży Kosmetycznej 2024. Biznesowa konferencja połączona z przestrzenią wystawienniczą i prezentacjami innowacji w zakresie produktów i technologii odbędzie się już 24 października w Warszawie. Dołącz do nas, by być na bieżąco z trendami beauty i robić biznes.

Rynek kosmetyczny jest wyjątkowo odporny na kryzysy, niezwykle innowacyjny i szybko odpowiada na konsumenckie trendy. Zarazem, jak każda branża, mierzy się z szeregiem wyzwań, w związku ze wzrostem kosztów działalności i ograniczaniem wydatków przez konsumentów, a także szybko zmieniającym się prawem w obrębie kosmetycznych regulacji.

Jeszcze większym wyzwaniem wydaje się być nadążenie za zmieniającym się światem – technologiami rozwijającymi się w niespotykanym dotąd tempie i młodymi konsumentami, których nie da się zamknąć w żadnych znajomych z dotychczasowych doświadczeń ramach.

Czytaj także: WiseEuropa i Kosmetyczni [RAPORT]: Polskie firmy kosmetyczne są ponadprzeciętnie rentowne i odporne na kryzysy

O tym jak może wyglądać przyszłość rynku kosmetycznego będziemy dyskutować podczas Forum Branży Kosmetycznej 2024, które odbędzie się już 24 października w Warszawie, w hotelu Arche Krakowska. Przewodnie hasło tegorocznej konferencji brzmi: „Pokolenie JA, generacja Alfa. Beauty konsumenci przyszłości” i zawiera w sobie motywy kluczowych debat, do których redakcja „Wiadomości Kosmetycznych” zaprosiła znakomitych ekspertów.

Forum Branży Kosmetycznej 2024 otworzy Andrew McDougall, Director Beauty & Personal Care Research, Mintel Group, który wprowadzi nas w trendy kształtujące rynek kosmetyczny. Mintel bada je od lat i zbiera w swoim raporcie Beauty and Personal Beauty Trends. Uczestnicy naszej konferencji będą jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się, na co powinna przygotować się branża kosmetyczna w kolejnych latach. Czy da się z wielu mikro zjawisk wskazać te, które będą dominowały i faktyczne można je nazwać dominującymi trendami? Przekonamy się już w październiku.

Czytaj także: Samantha Dover, Mintel: AI to nadal niewyeksplorowana studnia potencjału dla branży beauty

Z pewnością przyszłość branży beauty będzie wiązała się z bardzo szybkim rozwojem nowych technologii. Narzędzia sztucznej inteligencji są wykorzystywane od lat, w produkcji, logistyce, w zbieraniu i analizie danych, w marketingu. Ale nigdy AI nie wkraczała w nasze życie w takim tempie i w takim zakresie jak obecnie. Giganci technologiczni dążą do tego, by dzięki wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości już nie tylko tworzyć treści, komunikować się, czy zbierać podstawowe dane. Chodzi o to, by nauczyć się czytać emocje, intencje konsumentów, analizować nieuświadomione reakcje. Korzystanie w tym celu np. z urządzeń z wbudowanymi sensorami może dać potężną przewagę konkurencyjną. Jednak tak jak wszystko, co wiąże się z głębokim wchodzeniem w osobistą przestrzeń konsumentów, wiąże się z ryzykiem. AI wróg, czy przyjaciel? O tym będą dyskutować m.in. Monika Kolaszyńska, prezes zarządu, Super-Pharm Poland; Joanna Orzechowska, East Europe Marketing Manager & Category Lead, Poland, Baltics & Ukraine, Unilever oraz Adam Nitecki, General Manager E-commerce, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. To będzie spojrzenie na technologię z perspektywy firm, które wykorzystują już AI w szerokim zakresie, ale mają pełną świadomość, że nie można pozostawić tych procesów poza kontrolą.

Czytaj także: Do czego Unilever, właściciel marki Dove, wykorzystuje sztuczną inteligencję?

Liderzy L’Oréal: W ciągu kilku lat AI stanie się tak powszechne jak powietrze, którym oddychamy

image
Oficjalna grafika Forum Branży Kosmetycznej 2024
wiadomoscikosmetyczne.pl

Pokolenie Alfa – dzieci urodzone po 2010 r., wychowane w środowisku technologii i cyfrowych treści. Czy dzięki temu bardziej otwarte na świat, czy może bardziej samotne? O określonych postawach czy stale poszukujące? Hedoniści czy minimaliści? Stawiający siebie w centrum, czy wrażliwi na innych? Dziś to nastolatkowie, jeszcze korzystający z zasobów rodziców, za chwilę sami staną się głównymi konsumentami. To oni są w centrum zainteresowania marek, które uczą się z nimi komunikować mając na uwadze, że szybko się nudzą, nie wybaczają fałszu i błyskawicznie są w stanie zweryfikować każdą informację. Jak mierzą się z tym firmy z obszaru beauty – o tym porozmawiamy m.in. z Katarzyną Mauduit, Marketing Director Poland & CEE, Douglas oraz z Anną Rucińską, Head of Burda Beauty Center & Communities (wizaz.pl)

Badawcza firma NielsenIQ sprowadzi nas do tego, co u podstaw i decyduje o słupkach sprzedaży. Siła marki czy siła ceny? Barbara Nesterowicz, Client Business Partner, NielsenIQ  z pewnością odniesie się do najnowszych danych, które pokazują, że choć Polacy są bardzo wrażliwi na ceny, to też inne czynniki – po trudnym okresie inflacyjnym – zaczynają mieć wpływ na to jakie produkty wkładają do swoich koszyków.

Czytaj także: NIQ: Marki własne spowalniają, brandy premium w górę. Wracamy do konsumenckiej normalności?

Nie zabraknie także tematów środowiskowych – sektor kosmetyczny jest poddany ogromnej presji zmian w obszarze surowców kosmetycznych, wprowadzania biodegradowalnych opakowań, dostosowania całej swojej działalności do wymogów gospodarki obiegu zamkniętego. Wielu twierdzi, że europejskie, wyśrubowane normy ekologiczne są nie do spełnienia, a chęć sprostania nim spowoduje, że część przedsiębiorstw przestanie istnieć, bo nie wytrzymają presji kosztowej, a te, które przetrwają i tak przegrają w konkurencji z firmami z Azji, których normy europejskie w zakresie ekologii nie obowiązują.

Czytaj także: Cosmetics Europe zawiedzione zapisami w tekście rozporządzenia PPWR przyjętym przez Parlament Europejski. Polskie firmy: jest wiele pytań i niewiadomych

Forum Branży Kosmetycznej to nie tylko wykłady i dyskusje, ale przede wszystkim przestrzeń do bezpośrednich spotkań, wymiany informacji, doświadczeń i robienia biznesu. Nasi Partnerzy i Wystawcy zadbali, aby w przestrzeni wystawienniczej nie zabrakło innowacji, zarówno w obszarze produktów, jak i usług i technologii. Co roku w tej części tętni życie i przez cały dzień toczą się rozmowy. Na stoiskach wystawców można produkty wypróbować, otrzymać katalogi, próbki, umówić się na spotkania i negocjować już na miejscu. Uczestnikami Forum Branży Kosmetycznej są wyłącznie profesjonaliści – menedżerowie odpowiedzialni za różne obszary funkcjonowania firm z sektora produkcji, dystrybucji i handlu, poszukujący dla swoich przedsiębiorstw wiedzy, nowości asortymentowych, innowacji usprawniajacych funkcjonowanie firm. To wyjątkowa okazja, by spotkać się w tak biznesowym gronie.

image
Fotorelacja Forum Branży Kosmetycznej 2023
wiadomoscikosmetyczne.pl

Zwieńczeniem Forum Branży Kosmetycznej będzie rozdanie nagród w konsumenckim rankingu Drogeria Roku wyróżniającym miejsca, w których Polacy lubią kupować kosmetyki i cenią je za wyjątkową ofertę, interesujące promocje i najlepszą obsługę. Ogłoszenie zwycięzców w rankingu Drogeria Roku poprzedzi prezentacja drugiej edycji badania „Kanały dystrybucji kosmetyków w Polsce”, które dla Wiadomości Kosmetycznych realizuje firma badawcza Mobile Institute specjalizująca się w śledzeniu trendów konsumenckich i wielokanałowym monitoringu satysfakcji oraz dostarczającej narzędzia dialogu marek z konsumentami. Raport z badania zaprezentuje  Katarzyna Czuchaj-Łagód, współzałożycielka i dyrektorka zarządzająca Mobile Institute.

Czytaj także: Drogeria Roku 2023. Tak wybrali konsumenci

Kupujący kosmetyki skaczą między sklepami a internetem. Nie są wierni jednej sieci drogeryjnej [Badanie Mobile Institute]

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 10:02