StoryEditor
Producenci
24.09.2024 12:37

Mary Kay wchodzi do Kirgistanu

Mary Kay to amerykańska firma działająca w modelu MLM. / Mary Kay Inc.

Mary Kay ogłosiło rozszerzenie swojej działalności na rynek Kirgistanu, kontynuując globalną strategię rozwoju. Zarządzanie operacjami w nowym kraju będzie odbywać się z biura w Kazachstanie, co ma zapewnić płynną integrację. Ekspansja ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na produkty premium i stwarza nowe możliwości przedsiębiorcze dla kobiet w regionie.

Ekspansja Mary Kay na rynek Kirgistanu stanowi istotny krok w globalnej strategii rozwoju firmy. Działania operacyjne w tym kraju będą zarządzane z biura w Ałmatach, w Kazachstanie, co ma zapewnić płynną integrację z nowym rynkiem. Tara Eustace, prezeska regionu Europy w Mary Kay, podkreśla, że wejście na rynek kirgiski jest szansą dla wielu kobiet, które będą mogły skorzystać z innowacyjnych produktów oraz zbudować własne biznesy. Jak zaznaczyła Eustace, „nasze produkty nie tylko upiększają, ale też zmieniają życie”.

Konstantin Kulinicz, dyrektor generalny Mary Kay Kazachstan, wyraził entuzjazm z powodu rozszerzenia działalności na nowy rynek, podkreślając ogromny potencjał wzrostu w Kirgistanie. Zespół w Ałmatach jest jego zdaniem gotowy, aby wspierać konsultantów marki w budowaniu ich biznesów i realizacji celów sprzedażowych. W związku z wejściem na nowy rynek, w stolicy Kirgistanu, Biszkeku, zorganizowano serię wydarzeń, podczas których klienci mieli okazję poznać kultowe produkty do pielęgnacji skóry, kosmetyki kolorowe oraz perfumy.

Mary Kay zadecydowało o wejściu na rynek kirgiski w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na produkty premium oraz możliwości przedsiębiorcze. Ekspansja ta wpisuje się w ogólną strategię firmy, która dąży do dalszego wzrostu na międzynarodowych rynkach kosmetycznych, gdzie w ostatnich latach odnotowano znaczący rozwój branży produktów do pielęgnacji i urody.

Czytaj także: Amway uznaje Indie za swój priorytetowy rynek i inwestuje 4 miliony dolarów

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
07.01.2025 08:00
Guerlain przywitał Rok Węża wyjątkowym flakonem
Projekt węża, ozdobionego kryształkami, jest dziełem Francesco Truscello – mistrza jubilerstwa z Paryża. Dzieło zostało wykonane przy użyciu tradycyjnych, rzemieślniczych technikGuerlain mat.prasowe

Chiński nowy rok rozpocznie się 29 stycznia, a jego patronem będzie wąż. Z tej okazji Guerlain wypuścił na rynek swój najnowszy zapach – Rouge Bonheur, zamknięty w limitowanym, ręcznie zdobionym flakonie, wokół którego wije się zdobiony złotem i kryształkami wąż.

Głównym elementem rubinowoczerwonego flakonu jest wąż, pokryty złotem i ozdobiony 49 kryształkami Swarovskiego.

Stworzono jedynie 2100 ponumerowanych flakonów Rouge Bonheur, co sprawia, że będzie to unikalny, wyjątkowy przedmiot pożądania dla kolekcjonerów perfum oraz miłośników designu. 

Projekt węża, ozdobionego kryształkami, jest dziełem Francesco Truscello – mistrza jubilerstwa z Paryża. Dzieło zostało wykonane przy użyciu tradycyjnych, rzemieślniczych technik przez Gonthieza Frèresa. Wąż – po odlaniu w mosiądzu  i wypolerowaniu – został pokryty 24-karatowym złotem i ręcznie ozdobiony kryształkami.

image
Najnowsze perfumy Guerlain umieszczono we flakonie bee bottle w kolorze szkarłatnym
Guerlain mat.prasowe

Sam flakon (tzw. bee bottle – nazwa pochodzi od motywu pszczół) został zaprojektowany przez Guerlain w 1853 roku. Został wówczas podarowany cesarzowej Eugenii z okazji ślubu z Napoleonem III. 

Najnowsze perfumy Guerlain umieszczono we flakonie bee bottle w kolorze szkarłatnym. Zapach, stworzony przez Delphine Jelk, łączy nuty przyprawowe i świeże (pieprz, imbir), kwiatowe (róża, magnolia), osadzone na bazie cedru i białego piżma.

Jelk opisała kompozycję Rouge Bonheur jako „odę do szczęścia, powodzenia i radości”, która wyrażać ma ducha chińskiego Nowego Roku dzięki harmonijnemu połączeniu świeżych, kwiatowych i drzewnych nut.

Kolory flakonika Rouge Bonheur, czyli czerwony i złoty, nie są przypadkowe – w chińskiej tradycji i symbolice mają głębokie znaczenie, towarzyszą ważnym ceremoniom i uroczystościom, jest im przypisywana wyjątkowa moc. Czerwień kojarzona jest ze szczęściem, radością i pomyślnością. Jest często używana podczas świąt, wesel i innych uroczystości jako kolor, który odstrasza złe duchy (stąd czerwone lampiony i ozdoby podczas chińskich świąt). Natomiast kolor złoty symbolizuje bogactwo i dobrobyt.

Woda perfumowana Rouge Bonheur jest dostępna wyłącznie w butikach Guerlain, a cena to ok. 880 dolarów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Innowacje
06.01.2025 18:58
Innowacyjne minilaboratorium L‘Oréal do analizy skóry
Cell BioPrint dokona w ciągu 5 minut spersonalizowanej analizy stanu skóry i pomoże “przewidzieć” ewentualne problemy kosmetyczneL‘Oréal

Cell BioPrint to nowe urządzenie, wdrażane testowo w tym roku przez L‘Oréal. Jest kompaktowe, a jego zadaniem jest analiza stanu skóry oraz jej potencjalnych problemów w przyszłości.

L‘Oréal Cell BioPrint to niewielkie, przenośne urządzenie, które dokonuje analizy próbki skóry, pobranej dzięki specjalnej taśmie umieszczonej na policzku. Proces analizy przebiega niezwykle szybko – zajmuje niecałe pięć minut. Cell BioPrint dokona w tym czasie spersonalizowanej analizy stanu skóry, a ponadto pomoże “przewidzieć” ewentualne problemy kosmetyczne.

L‘Oréal zapowiada, że nowe narzędzie do analizy pomoże użytkownikom sprawdzić, jak szybko starzeje się ich skóra, a także stopień reakcji na poszczególne składniki kosmetyczne.

Zdaniem L‘Oréal, dzięki wynikom uzyskanym podczas analizy użytkownicy będą mogli zajmować się bardziej proaktywnie pielęgnacją swojej skóry, wiedząc, jakich problemów mogą się spodziewać - jeszcze zanim staną się one widoczne. Otrzymają też fachowe porady, jak ochronić się przed spodziewanymi problemami z cerą.

Jak wyjaśnia L‘Oréal, dzięki urządzeniu konsumenci zdobędą więcej istotnych informacji o stanie własnej skóry, co uchroni ich przed kupowaniem produktów pielęgnacyjnych “metodą prób i błędów”. Zdaniem giganta kosmetycznego, obecnie globalny rynek pielęgnacji skóry jest napędzany przez konsumentów, poszukujących więcej spersonalizowanych, unikalnych informacji o swojej skórze oraz skuteczniejszych metodach jej ochrony. 

Urządzenie powstało we współpracy z koreańskim start-up’em NanoEnTek i będzie wykorzystywać do analizy sztuczną inteligencję. L‘Oréal zapowiedział, że pilotaż innowacyjnego rozwiązania rozpocznie w swoich sklepach w Azji pod koniec 2025 roku.

W tym tygodniu firma prezentuje Cell BioPrint podczas targów technologicznych CES w Las Vegas.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. styczeń 2025 00:15