
Mary Kay, amerykańska firma specjalizująca się w sprzedaży bezpośredniej kosmetyków w modelu marketingu wielopoziomowego (MLM), podjęła kroki w kierunku ekspansji na duński rynek. Ten krok został umożliwiony poprzez wybór firmy Lesley Cosmetics na oficjalnego dystrybutora. Dzięki temu partnerstwu, marka Mary Kay ma możliwość dotarcia do duńskich klientów i klientek, oferując swoje produkty oraz zapewniając jednocześnie wsparcie i szkolenia dla nowych przedstawicieli sprzedaży.
– skomentowała Tara Eustace, prezeska Mary Kay Europe.Mary Kay prowadzi sprzedaż kosmetyków poprzez model marketingu wielopoziomowego. Osoby reprezentujące firmę, określane jako konsultantki kosmetyczne, mają teoretyczną możliwość zarabiania zarówno na bezpośredniej sprzedaży w swoim otoczeniu, jak i poprzez prowizję za rekrutowanie innych do działalności sprzedażowej w swojej sieci dystrybucji. Firma działa na ponad dwudziestu rynkach, włączając w to Polskę. Mary Kay Inc. została założona przez Mary Kay Ash w 1963 roku, obecnie prezesem jest Richard Rogers, syn Asha, zaś od 2022 roku dyrektorem generalnym jest Ryan Rogers, wnuk założycielki.
Czytaj także: PSSB: Konsultantki MLMów to w świetle prawa influencerki. Co to dla nich oznacza?