StoryEditor
Producenci
07.09.2023 12:38

Mary Kay uznane przez Euromonitor za markę nr 1 w sprzedaży bezpośredniej produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków

Mary Kay to marka działająca w modelu MLM, która produkuje kosmetyki do makijażu i pielęgnacji. / Mary Kay
Mary Kay Inc. została uznana przez Euromonitor International za markę nr 1 w sprzedaży bezpośredniej produktów do pielęgnacji skóry i kosmetyków kolorowych na świecie. Wyróżnienie to następuje w okresie specjalnym dla Mary Kay, ponieważ firma mierzy się z przygotowaniami do obchodów 60-lecia działalności firmy. „To ogromne wyróżnienie od Euromonitora jest wisienką na torcie naszego urodzinowego tortu” – powiedział Nathan Moore, prezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Mary Kay.

Mary Kay Inc. zostało uznane za markę nr 1 sprzedaży bezpośredniej kosmetyków do pielęgnacji skóry i kosmetyków kolorowych na świecie przez Euromonitor International, globalną organizację zajmującą się analizą badań rynku i analizą konsumentów, która ma ponad 50-letnie doświadczenie w prowadzeniu badań w ponad 100 krajach. Wyróżnienie to następuje w chwili, gdy firma obchodzi 60-lecie swojego istnienia.

Jak powiedział Nathan Moore, prezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu w Mary Kay,

To mówi wiele o naszym zaangażowaniu w jakość i innowacyjność, a także o naszej niesamowitej społeczności niezależnych konsultantów ds. urody, którzy pozostają naszym sercem i siłą napędową. Ich poświęcenie i pasja pomalowały naszą przeszłość, teraźniejszość i przyszłość żywymi odcieniami sukcesu.

Mary Kay Inc. to amerykańska firma zajmująca się marketingiem wielopoziomowym, działająca w modelu MLM. Firmę założyła Mary Kay Ash w 1963 roku. Jej prezesem jest Richard Rogers, syn Asha, a w 2022 roku dyrektorem generalnym został Ryan Rogers, wnuk Asha. Mary Kay sprzedaje kosmetyki w modelu marketingu wielopoziomowego. Dystrybutorzy Mary Kay, zwani konsultantami kosmetycznymi, teoretycznie mogą zarabiać na bezpośredniej sprzedaży osobom w swojej społeczności, a także otrzymywać prowizję, gdy rekrutują innych do rozpoczęcia sprzedaży w ramach ich sieci dystrybucyjnej. Aby się zakwalifikować, dystrybutorzy Mary Kay muszą zakupić zestaw startowy o wartości 100 dolarów.

Czytaj także: Pure Romance przechodzi na biznes omnichannel

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:20