Kiehl’s, NYX Professional Makeup i Garnier to marki, które aktywnie zaangażowały się w tegoroczną Paradę Równości w Warszawie. Ich strefa stanęła w Parku Świętokrzyskim obok Pałacu Kultury. Odbywały się w niej wspólne działania zaplanowane wraz ze społecznościami skupionymi wokół marek, organizacjami pozarządowymi i influencami.
– Dla L’Oréal piękno nie ma granic. Tworzymy produkty dla osób o wszystkich tożsamościach, ze wszystkich kultur i środowisk. Chcemy być tak różnorodni, jak ludzie, którym służymy. Naturalne jest dla nas wspieranie działań na rzecz wolności i równości. Chcemy być najbardziej inkluzywnym liderem branży beauty i przyczyniać się do rozwoju społeczeństwa, w którym każdy człowiek może żyć bezpiecznie i spokojnie – skomentował Valéry Gaucherand, prezes HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
Czytaj też: Garnier z okazji Miesiąca Dumy wypuścił płyn micelarny w tęczowej odsłonie
Dodał, że zaangażowanie firmy w promowanie różnorodności, równości i inkluzywności przejawia się również w działaniach jej marek, które wspierają swoje społeczności oraz partnerów i ściśle z nimi współpracują.
– Parada Równości to święto miłości, szacunku i solidarności. Cieszymy się, że mogliśmy być częścią tego wyjątkowego wydarzenia – podsumował Valéry Gaucherand.
Parada Równości przeszła przez warszawskie ulice 17 czerwca, wpisując się tym samym w obchody miesiąca Pride na całym świecie.