StoryEditor
Producenci
06.02.2023 00:00

Marka Wars szuka testerów i sama testuje konsumentów

Testerzy będą używać kosmetyków bezpłatnie, w zamian muszą polubić profile marki w mediach społecznościowych i opublikować recenzje produktów / fot. wars.men
Marka Wars szuka testerów i testerek swoich kosmetyków. Przy okazji zbiera informacje o preferencjach konsumentów.

Wars – marka kosmetyków dla mężczyzn z 50-letnią historią – zaprasza konsumentów do wzięcia udziału w akcji testerskiej. Osoby, które wypełnią odpowiedni formularz będą mogły wypróbowywać jej kosmetyki za darmo.

Żeby otrzymać produkty do testowania należy podać swój wiek i miejsce zamieszkania – wieś lub miasto o określonej liczbie mieszkańców.

Kolejne pytania dotyczą preferencji konsumentów – jakich kosmetyków do golenia używają najczęściej, a także gdzie kupują kosmetyki. Tu od razu jest wskazanie. Można wybrać – Rossmanna (nie pada nazwa żadnej innej sieci drogeryjnej) lub tradycyjne drogerie. Organizatorów akcji   interesuje również, czy skład kosmetyków ma dla konsumentów znaczenie. Trzeba również odnieść się do kosmetyków Wars i napisać za co się je lubi.

Należy zaobserwować profile marki w mediach społecznościowych. Co ciekawe, firma poprzedza to oczekiwanie hasłem: Udowodnij, że nie jesteś robotem!

Testowanie wiąże się oczywiście z publikacją w mediach społecznościowych - może to być reels lub zdjęcie z recenzją kosmetyków. Taki post, jak wskazuje firma powinien być oznaczony profilem marki oraz hasztagiem #testujewarsa. Kto tego nie zrobi zostanie wykluczony z kolejnych akcji promocyjnych. Firma nie podpowiada, czy post powinien mieć oznaczenie wskazujące na współpracę z marką i promocję jej produktów. 

Przypomnijmy, że zgodnie z zaleceniami UOKiK  wszystkie materiały zawierające przekaz handlowy, za które influencer otrzymał korzyść materialną, powinien jasno oznaczać jako MATERIAŁ REKLAMOWY i wskazywać promowaną markę. Jeśli osoba działająca w mediach społecznościowych otrzymuje prezent, przesyłkę PR o niedużej wartości po raz pierwszy, może publikację na jej temat oznaczać jako PREZENT. Jeśli ta sama marka wysyła twórcy kolejne produkty – publikacje o nich powinien oznaczyć jako MATERIAŁ REKLAMOWY.

Czytaj więcej: Są już rekomendacje UOKiK dotyczące oznaczania treści reklamowych przez influencerów w mediach społecznościowych

Wars to marka męskich kosmetyków, która powstała w 1972 r. Znane są szczególnie wody toaletowe Wars. Logo marki i charakterystyczne flakony wód kolońskich zostały zaprojektowane przez cenionego grafika Karola Śliwkę. Marka znajduje się w portfolio firmy Miraculum. W ostatnich latach przechodziła gruntowny relaunch. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
30.01.2025 14:38
Revolution Beauty z dużym spadkiem wartości akcji – wyniki roczne poniżej oczekiwań
Revolution Beauty

Revolution Beauty, brytyjska marka kosmetyczna, odnotowała spadek wartości akcji o 25 proc. w ubiegłym tygodniu. Przyczyną jest prognoza rocznej sprzedaży, która ma być niższa o jedną czwartą w porównaniu z poprzednim rokiem. Oficjalne wyniki finansowe firma opublikuje pod koniec lutego.

Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Morning Star, cena akcji Revolution Beauty na londyńskiej giełdzie w czwartek wynosiła 10,62 pensa. To znaczący spadek w stosunku do wcześniejszych poziomów, który odzwierciedla negatywne nastroje inwestorów wobec prognoz spółki. Marka, znana z produktów z segmentu masowego, zmaga się z trudnościami na kluczowych rynkach, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych.

Spółka tłumaczy spadek sprzedaży osłabieniem popytu w grudniu oraz procesem redukcji zapasów przez amerykańskich sprzedawców detalicznych. Mimo tych wyzwań, Revolution Beauty przewiduje, że powróci do wzrostu w roku fiskalnym 2026. Branża kosmetyczna nadal zmaga się z niepewnością rynkową, a najbliższe miesiące pokażą, czy strategia odbudowy sprzedaży przyniesie oczekiwane rezultaty.

Firma podjęła działania naprawcze, w tym wycofanie z oferty ponad 6 000 nierentownych produktów, co stanowiło około dwóch trzecich asortymentu. Mimo tych trudności, Revolution Beauty pozostaje optymistycznie nastawione przewiduje powrót do wzrostu w 2026 roku, wspierany nowymi kontraktami oraz inicjatywami oszczędnościowymi. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
30.01.2025 13:15
Wielka Brytania: marka kosmetyczna walczy z mitami, dotyczącymi mycia włosów
Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.shutterstock

Z badania firmy kosmetycznej Philip Kingsley wynika, że kobiety w Wielkiej Brytanii nie myją włosów prawidłowo: robią to zbyt rzadko lub niedokładnie. Firma podkreśla, że uleganie mitom i trendom może mieć negatywny wpływ na stan zdrowia włosów i skóry głowy.

Z ustaleń brytyjskiej marki kosmetyków do pielęgnacji włosów Philip Kingsley wynika, ​​że Brytyjki niewłaściwie pielęgnują włosy. Prawie połowa (49 proc.) z nich nie używa szamponu, dostosowanego do konkretnej tekstury włosów, a 24 proc. nigdy nie używało szamponu, przeznaczonego do włosów konkretnego typu.

Zdaniem Philip Kingsley, włosy podobnie jak cera wymagają pielęgnacyjnego zestawu kosmetyków, dostosowanych do zmieniających się potrzeb włosów i skóry głowy.

Ponieważ prawie połowa kobiet (45 proc.) myje włosy dwa-trzy razy w tygodniu, marka wskazuje również, że proces mycia powinien trwać przez pełne 60 sekund za każdym razem. Kobiety myją włosy zbyt krótko: u 44 proc. trwa to od 30 sekund do minuty, a 9 proc. myje je krócej, niż przez pół minuty.

Zbyt rzadkie mycie włosów jest związane z obawą wielu kobiet o wypadanie włosów. Aż 34 proc. kobiet boi się, że mycie szamponem może nasilać wypadanie włosów. Z kolei 18 proc. nie ma świadomości, że mycie włosów szamponem jest niezbędne dla zdrowia skóry głowy. Równocześnie na rynku rośnie popularność suchych szamponów: marki kosmetyczne wprowadzają na rynek nowe formy suchych szamponów (np. w formie pudrów, balsamów i kremów), a w social mediach popularny jest trend "przetrzymywania włosów" bez mycia i przekonywanie o jego szkodliwości.

– Unikanie mycia włosów nie przynosi żadnych korzyści. Jestem zwolenniczką ich codziennego mycia. Spróbujcie nie myć twarzy dłużej niż trzy dni, albo założyć to samo ubranie więcej niż kilka razy bez prania – i zastosujcie to samo myślenie odnośnie włosów i skóry głowy – skomentowała Anabel Kingsley, prezes marki i główna konsultantka w Philip Kingsley.

Philip Kingsley to brytyjska marka kosmetyków do pielęgnacji włosów, założona ponad 60 lat temu. Marka, podkreślająca znaczenie trychologii (nauki o włosach i skórze głowy), jest znana z szerokiej gamy skutecznych produktów do pielęgnacji włosów i dbania o zdrowie włosów różnych typów.

Czytaj też: Pielęgnacja włosów – trendy i innowacje produktowe 2025

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. styczeń 2025 06:58