Podobnie jak w innych punktach sprzedażowych na wyspie dostępny będzie cały asortyment marki. Przy okazji zakupów można też będzie skorzystać z pomocy wykwalifikowanych doradców marki.
Otwarcie pierwszej wyspy marki Semilac odbyło się 20 kwietnia 2017 w Pile. Dziś produkty Semilaca można kupić już na 100 wyspach handlowych oraz w 20 sklepach monobrandowych w 65 miastach Polski. Na mapie franczyzowej marki znajdują się nie tylko największe miejscowości (dziesięć punktów w Warszawie, pięć we Wrocławiu, cztery w Łodzi oraz Krakowie i Trójmieście), ale również mniejsze miasta, takie jak: Bochnia, Ciechanów czy Zabrze.
– Jesteśmy bardzo dumni z otwarcia setnego punktu franczyzowego, ale nie oznacza to, że spoczywamy na laurach. Do końca roku planujemy uruchomić kolejnych 20 punktów sprzedaży, aby każda kobieta w Polsce mogła bez problemu kupić nasze produkty i skorzystać z fachowej porady i usługi – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.
W portfolio marki występuje ponad 300 odcieni lakierów hybrydowych. Poza lakierami marka oferuje również profesjonalne żele UV, produkty i akcesoria do pielęgnacji, urządzenia do stylizacji i zdobnictwa paznokci, ale również od niedawna produkty do makijażu – róże, cienie do powiek, pudry, podkłady, pomadki i wiele innych, będące odpowiedzią na rosnące potrzeby konsumentek. Marka Semilac do końca roku zamierza wprowadzić nowe produkty zarówno z zakresu stylizacji paznokci, jak i makijażu.
Z produktów Semilaca korzysta ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także szkoły kosmetyczne. Poza Polską produkty są dostępne w Anglii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Niemczech, Serbii, Szwecji, Belgii, na Łotwie, i Słowacji, w Czechach, Irlandii, Danii, Norwegii, Francji, Portugalii, Finlandii, Estonii oraz Rumunii.