Zgodnie z naszymi niedawnymi zapowiedziami, modowa marka Rabanne wprowadziła do swojej oferty kosmetyki do makijażu.
Czytaj też: Paco Rabanne szykuje się do wprowadzenia linii kosmetyków do makijażu
Funkcję dyrektora kreatywnego Rabanne Beauty objęła Diane Kendal. Tworzeniu kolekcji kosmetyków do makijazu przyświecała idea powiązania wysokowydajnych formuł z maksymalnym efektem kolorystycznym i składnikami kochającymi skórę. W projektach ich opakowań widać wyraźne inspiracje modą.
Każda formuła jest wegańska, testowana dermatologicznie i pozostaje wierna zaangażowaniu Rabanne w promowanie zrównoważonego rozwoju. Produkty zawierają do 98 proc. składników pochodzenia naturalnego.
W tej chwili wszystkie produkty można obejrzeć i kupić na stronie internetowej marki. Ceny wahają się od 20 do 40 dolarów. Jednak już w październiku będą dostępne także w wybranych sklepach Ulta Beauty (w ramach ich prestiżowego asortymentu) oraz w kanale e-commerce detalisty.
Maria Salcedo, starszy wiceprezes ds. merchandisingu Ulta Beauty, komentuje:
Twórca marki Rabanne jest hiszpański projektant mody i perfum Paco Rabanne, który zmarł na początku tego roku w wieku 88 lat.
Czytaj też: Nie żyje legendarny Paco Rabanne