Włączenie Billie do swojego portfolio produktów do golenia kobiet i pielęgnacji ciała pozwoli Edgewell poszerzyć swoje możliwości cyfrowe poprzez dodanie wiodącej marki D2C.
Rod Little, prezes i dyrektor generalny Edgewell, powiedział, że to przejęcie natychmiast zwiększa zorientowane na konsumenta, cyfrowe możliwości organizacji i obecność w ważnym segmencie, jakim jest golenie kobiet w Stanach Zjednoczonych, jednocześnie wzmacniając zdolność Billie do rozwoju, wykorzystując platformę dystrybucji detalicznej i kanały marketingowe Edgewell. Ponadto przejęcie daje okazję do dalszego poszerzenia zasięgu Billie.
Marka Billie znana jest m.in. z niecodziennej kampanii "Movember 2019" ukazującej modelki z kobiecym wąsikiem. Nazwa kampanii była połączeniem dwóch słów z języka angielskiego: pierwsze oznacza wąsy „moustache”, a drugie określa listopad „november”. Dzięki temu połączeniu marka Billie chciała podkreślić, że w 2019 roku wspiera panie, które mają owłosienie na twarzy.
Przeczytaj również: Golenie twarzy? Najlepiej zanim nałożysz podkład