Marka Phlov by Anna Lewandowska przekonuje, że dobrze skomponowany zapach jest jak eliksir oddziałujący na zmysły, który ucieleśnia nasze emocje. Może działać motywująco, pobudzać kreatywność, poprawiać nastrój i być pamiątką chwil, które się z nimi wiążą.
Swoje perfumy promowała za pomocą warsztatów zapachowych online, Phlov Perfume LAB, przez podczas których uczestniczki mogły stworzyć na bazie olejków zapachowych własny eliksir.
"Ostatnio bardzo doceniliśmy zdolność odbierania wrażeń węchowych. Dzięki licznym badaniom naukowym - które w minionym roku powstały w liczbie wielokrotnie większej, niż kiedykolwiek w historii - wiemy zdecydowanie więcej o szerokim spektrum oddziaływania zapachu na ludzkie zmysły. Od początku swojego istnienia czerpiemy z osiągnięć nauki i tworzymy produkty innowacyjne, które w każdym aspekcie swojego działania mają pozytywny wpływ na kobiety i ich samopoczucie" - przekonuje marka kosmetyczna w swoim komunikacie.
Perfumy skrywają się we flakonach pod nazwami Day’LightFull i FullMoon’Light. Pierwsza kompozycja to nuty cytrusów i malin z dodatkiem wanilii. Z kolei druga łączy kwiatowe nuty z aromatem granatów, jeżyn i wiśni, oraz akcentami drzewnymi.
Oba zapachy dostępne będą w dwóch pojemnościach: 30 ml i 50 ml. Zawierają wysokie stężenie olejków zapachowych - 25%. Pojawią się w sprzedaży na stronie www.phlov.com w piątek 21 maja.