Od 11 października w warszawskiej galerii Złote Tarasy można testować technologię magnetyczną w szczoteczkach do zębów Oral-B iO. Odwiedzający pop-up store marki na własnych zębach mają szansę sprawdzić efekty sześciu lat pracy i 250 przyznanych patentów. Gwiazdą stoiska jest bowiem szczoteczka Oral-B iO10, która pozwala monitorować mycie zębów w czasie szczotkowania i dostarcza spersonalizowanych informacji zwrotnych po każdym szczotkowaniu.
W warszawskim pop-up storze można zobaczyć wszystkie dotychczas zaprojektowane modele szczoteczek Oral-B z linii iO, także tych z serii iO4 i iO5. Natomiast w piątki i soboty, począwszy od 14 października, odwiedzający będą mieli okazję wypróbować najnowszy model pod okiem doświadczonej higienistki.
Udzielać ona będzie również porad i wskazówek dotyczących prawidłowego dbania o kondycję jamy ustnej oraz zwróci uwagę na błędy popełniane przy czyszczeniu zębów. Instruktaż poprawnej higieny jamy ustnej będzie prowadzony także od poniedziałku do czwartku, jednak bez możliwości samodzielnego umycia zębów.
Osoby odwiedzające stoisko otrzymają też kod promocyjny na zakup szczoteczek serii iO 10 i iO 9. Pop-up stor będzie działał do 29 października.