Polska marka Less is More postanowiła wesprzeć działania fundacji Alivia, która edukuje w zakresie chorób onkologicznych, wspiera w finansowaniu leczenia i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej.
– Marka Less is More kierowana jest głównie do kobiet, a jej kolorem przewodnim jest różowy. Dlatego nie mogliśmy nie wykorzystać różowego miesiąca do szczytnego celu i pomocy innym – informuje producent.
Marka prowadzi akcje we współpracy z siecią Hebe. Od każdego kremu Less is More zakupionego między 18 a 31 października (stacjonarnie lub online), przekaże 1 zł na pomoc fundacji Alivia. Zachęca też, aby klientki zachęcały do udziału w akcji swoje koleżanki i kobiety z rodziny, przypominając przy okazji o badaniach profilaktycznych.
Październik to miesiąc świadomości raka piersi. Jest to czas, w którym oprócz szerzenia wiedzy na temat profilaktyki i badań, inicjowanych jest wiele akcji działających na rzecz chorych na raka.
Czytaj też: Fundacja Piękniejsze Życie chce zebrać 15 tys. zł na 15-lecie działalności