StoryEditor
Producenci
03.10.2023 16:14

Marka L‘Oréal Paris zorganizowała pokaz w ramach Paryskiego Tygodnia Mody

<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
/ Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

/ mat. prasowe L‘Oréal Paris
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
<p>Show Le Défilé L‘Oréal Paris</p>
Gallery
Pokaz Le Défilé L‘Oréal Paris odbył się pod hasłem "Walk Your Worth". Na wybiegu pod Wieżą Eiffla przeszły ikony mody i świata kultury, m.in. Kendall Jenner, Eva Longoria, Andie MacDowell, Elle Fanning, Camila Cabello, Helen Mirren. Na pokazie gościły także polskie gwiazdy: Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

1 października 2023 roku marka L’Oréal Paris zaznaczył swoja obecność podczas Paryskiego Tygodnia Mody. W tym roku po raz szósty oddała hołd kobiecej sile w pokazie „Le Défilé L’Oréal Paris”.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Do ambasadorów i ambasadorek marki dołączyła również widownia, by wziąć udział w wyjątkowym święcie jedności i siostrzeństwa pod Wieżą Eiffla. Pokaz był transmitowany na żywo na Instagramie, YouTube i po raz pierwszy na platformie Roblox.

“Walk Your Worth” - inspirujące przesłanie do kobiet z całego świata

Przesłanie pokazu powstało z myślą o odważnych ambasadorkach marki i wszystkich kobietach na świecie. “Walk Your Worth” to hasło, które rozbudza odwagę i zachęca do podążania ku swojemu przeznaczeniu pewnym siebie krokiem. To zabawa legendarnym hasłem: „Ponieważ jesteś tego warta!” Te cztery słowa odzwierciedlają misję marki, która polega na dawaniu kobietom siły, by z odwagą wyraziły swoją wartość i nie bały się zająć swojego ważnego miejsca w społeczeństwie. To wspieranie kobiet, by były zmianą, której świat potrzebuje!

Wśród rzeczniczek marki na Le Défilé L’Oréal Paris znaleźli się m.in.: Marie Bochet, Cindy Bruna, Camila Cabello, Viola Davis, Elle Fanning, Luma Grothe, Kendall Jenner, Liya Kebede, Katherine Langford, Eva Longoria, Andie MacDowell, Helen Mirren, Aja Naomi King, Soo Joo Park, Aishwarya Rai, Yseult i Nikolaj Coster-Waldau.

image

Show Le Défilé L‘Oréal Paris

mat. prasowe L‘Oréal Paris

Polskimi gościniami L’Oréal Paris w Paryżu były Marysia Dębska, Ewa Farna i Julia Kostera.

image
Morgane Maurice dla L‘Oréal Paris

 

Tegoroczny Le Défilé L’Oréal Paris zaprezentował looki inspirowane francuskim savoir-faire. Makijaże na pokaz wykonała Val Garland, dyrektorka artystyczna ds. makijażu w L’Oréal Paris wraz z zespołem. Fryzury stworzył natomiast  Stéphane Lancien z zespołem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 10:56
Avon otrzymał certyfikat Leaping Bunny od Cruelty Free International
Avon otrzymał finalnie certyfikat Leaping Bunny.Avon
Certyfikat Leaping Bunny jest wynikiem współpracy Avonu z Cruelty Free International, która rozpoczęła się w lipcu 2023 roku. Proces uzyskania certyfikatu obejmował dokładne badanie ponad 8 tys. surowców oraz zaangażowanie dostawców w przypadku ponad 4 tys. surowców. Dzięki tym działaniom Avon mógł zagwarantować, że jego produkty spełniają najwyższe standardy cruelty-free.

Pierwsze produkty Avon, w tym perfumy, linia Avon Care i linia Anew, uzyskały akceptację Leaping Bunny latem 2023 r., a następnie trwały prace nad uwzględnieniem wszystkich kategorii produktów.

Kristof Neirynck, dyrektor generalny Avon, stwierdził:

Po trzydziestu latach pracy nad zakończeniem testów kosmetyków na zwierzętach z dumą osiągnęliśmy ten kamień milowy i uzyskaliśmy certyfikat Leaping Bunny. To osiągnięcie odzwierciedla nasze przekonanie, że piękno powinno być wolne od okrucieństwa, a także nasze wieloletnie zaangażowanie w uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich.

Program ten stanowi uznany na całym świecie złoty standard dla produktów wolnych od okrucieństwa, a zatwierdzenie globalnej marki kosmetyków Avon stanowi część jej partnerstwa z Cruelty Free International, które zostało ogłoszone po raz pierwszy w lipcu 2023 r. Leaping Bunny odnotował 111 proc. wzrost liczby marek pytających o certyfikację w ostatnich latach, co pokazuje, że globalny popyt konsumentów na marki wolne od okrucieństwa napędza zmiany.

Michelle Thew, dyrektorka generalna Cruelty-Free International, skomentowała nową certyfikację:

Uzyskanie aprobaty Leaping Bunny było dla Avon niesamowitą podróżą i jestem zachwycona, że ​​cała gama jej produktów została teraz potwierdzona jako wolna od okrucieństwa. Współpraca z Avon, która pomogła w zakończeniu testów na zwierzętach i w pełni powitała tak globalną markę i markę w rodzinie Leaping Bunny, była naprawdę ekscytująca. Nie mogę się doczekać naszej dalszej współpracy na rzecz zakończenia testów na zwierzętach.

Czytaj także: Daniel Przemęcki, Avon: Sercem naszej firmy jest społeczność kobiet, które łączy pasja do kosmetyków

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2024 09:54
Sessio ma nową ambasadorkę — jest nią influencerka Włosowero, czyli Weronika Chodniewicz
Weronika Chodniewicz dzieli się swoimi poradami na Instagramie i TikToku.Włosowero
Marka Sessio specjalizująca się w produktach do pielęgnacji włosów, ogłosiła w mediach społecznościowych powołanie nowej ambasadorki. Została nią Weronika Chodniewicz, której działalność online pod pseudonimem Włosowero zdobyła ogromną popularność wśród fanek zdrowych i pięknych włosów.

Weronika Chodniewicz, znana jako Włosowero, to popularna influencerka, która zdobyła uznanie dzięki swoim treściom związanym z pielęgnacją włosów. Swoją przygodę z blogowaniem rozpoczęła, dzieląc się osobistymi doświadczeniami i poradami dotyczącymi pielęgnacji włosów, co szybko przyciągnęło dużą liczbę obserwujących. Włosowero zyskała popularność dzięki autentycznemu podejściu oraz fachowej wiedzy, którą regularnie udostępnia na swoich kanałach w mediach społecznościowych. Jej pasja do skutecznych i popartych naukowo metod pielęgnacji włosów inspiruje wiele osób do dbania o siebie i podejmowania świadomych wyborów.

@wlosowero ❗️Ten sposób aplikacji odżywki zmienił moje życie❗️ A właściwie to kondycję moich włosów ? A mowa oczywiście o… wczesywaniu!  Dzięki tej praktyce m.in.: ✅ Dokładnie rozprowadzisz dany kosmetyk po każdym włosku, ✅ Unikniesz „kumulacji” produktu w jednym miejscu, co mogłoby poskutkować przeciążeniem włosów,  ✅ Uzyskasz lepsze wygładzenie,  ✅ Składniki z danego produktu zostaną lepiej wtłoczone we włosy, ✅ Wpłyniesz pozytywnie na wydajność produktu (zużyjesz go mniej), ✅ Zapobiegniesz nadmiernemu plątaniu się włosów po ich umyciu, ✅ Ułatwisz rozczesywanie włosów na późniejszych etapach pielęgnacji, Praktykujesz wczesywanie? ? Jeśli interesujesz się świadomą pielęgnacją i chcesz zadbać o swoje włosy to koniecznie zaobserwuj mój profil @wlosowero ? #prostewlosy #wczesywanie #wygładzaniewłosów #włosing #szczotkadowlosow #swiadomapielegnacja #dlugiewlosy ♬ Nasty - Tinashe

Marka Sessio ogłosiła właśnie współpracę z Weroniką. Nie wiadomo jeszcze, na czym będzie konkretnie polegała rola ambasadorki, ale biorąc pod uwagę trendy rynkowe będą to zapewne działania marketingowe w rodzaju bycia twarzą kolekcji kosmetyków, promowania nowych produktów i regularnego pojawiania się na eventach marki.

Oferta Sessio obejmuje szeroką gamę produktów, w tym szampony, odżywki, maski, olejki oraz specjalistyczne preparaty do stylizacji i regeneracji włosów. Marka kładzie duży nacisk na wykorzystanie naturalnych składników, takich jak olejki roślinne, ekstrakty z ziół i witaminy, które mają na celu poprawę kondycji włosów i skóry głowy. Produkty Sessio są stworzone z myślą o różnych potrzebach klientów, oferując rozwiązania dla włosów suchych, zniszczonych, przetłuszczających się, a także farbowanych.

Czytaj także: Katarzyna Kostrzyńska, Chantal: Mieliśmy bardzo dużo rozmów biznesowych, pojawili się kupcy z Ameryki [Cosmoprof Bolonia 2024]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2024 05:27