StoryEditor
Producenci
19.05.2021 00:00

Marka kosmetyczna Vichy wspiera kobiety w okresie menopauzy 

We współpracy z siecią Allbright francuska marka kosmetyczna chce rozpocząć rozmowę na temat kobiet w czasie menopauzy i miejsca pracy. 

Marka kosmetyczna należąca do L'Oréal, Vichy, nawiązała w Wielkiej Brytanii współpracę z kobiecą siecią Allbirght podczas pierwszego w historii szczytu skupiającego się na kobietach w okresie menopauzy.

Na wydarzenie "Let’s Not Pause: Menopause Summit" zaproszono jedne z największych nazwisk w dziedzinie urody. W ciągu dwóch dni organizatorzy będą dostarczać zestaw narzędzi, które pomogą kobietom rozwijać się w tym okresie ich życia - będą one obejmować rozmowy z osobami zbliżającymi się do menopauzy, przechodzącymi menopauzę i tymi, które mają ją za sobą.

"Wiemy, że kobiety w okresie menopauzy są obecnie najszybciej rozwijającą się grupą demograficzną wśród siły roboczej, a jedna na trzy osoby pracujące wkrótce będzie miała ponad 50 lat. Wraz ze wzrostem zarówno wskaźników zatrudnienia, jak i wieku emerytalnego, kariery kobiet trwają dłużej niż kiedykolwiek wcześniej.
Mimo to wpływ menopauzy na życie zawodowe kobiet jest w dużej mierze nieudokumentowany i starannie pomijany w świecie pracy. Dlatego nadszedł czas na zmianę"
 - przekazała Allbirght w oświadczeniu zamieszczonym na swojej stronie internetowej.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.03.2025 13:54
COS poszerza ofertę i debiutuje z linią perfum oraz świec zapachowych
W debiutanckiej kolekcji wód perfumowanych COS znajdą się cztery kompozycjeCOS mat.pras.

COS, marka modowa znana ze swojej minimalistycznej elegancji, będąca częścią szwedzkiego H&M, zapowiedziała swoją debiutancką kolekcję perfum oraz świec zapachowych. Mają się one pojawić w sklepach sieci (stacjonarnie oraz online) już w kwietniu.

Zgodnie z zapowiedziami COS, na początek w sprzedaży pojawią się cztery wody perfumowane oraz cztery różne świece zapachowe. 

Kolekcja wód perfumowanych (Eau de Parfum) obejmuje cztery ekskluzywne zapach, stworzone w słynnym Grasse – sercu haute parfumerie. Będą one dostępne w dwóch pojemnościach: 100 ml (cena: 75 funtów) lub wersje travel 15 ml (35 funtów). 

Zapachy będą umieszczone w prostych, klasycznych, minimalistycznych szklanych flakonach (zgodnych z filozofią i estetyką marki). Klienci będą mieli możliwość dokupienia skórzanego etui, zabezpieczającego flakon np. w podróży (podobne rozwiązanie dla swoich “travelków” stosuje od lat marka Atelier Cologne).

Ponadto dostępny będzie tzw. discovery set z miniaturami zapachów (19 funtów), stworzony dla osób, które będą chciały na spokojnie zapoznać się z zapachami przed podjęciem decyzji o zakupie perfum w większej pojemności.

Perfumy, które znajdą się w debiutanckiej kolekcji COS:

  • Auburn – zawierający nuty drzewne i waniliowe
  • Mythe – połączenie świeżych nut imbiru z zielonym kardamonem i wetywerią
  • Fleuriste – zapach kwiatowo-piżmowy
  • Solaire – subtelna kompozycja olibanum, mirry i benzoesu, wzbogacona nutami ambry 

Jeśli chodzi o kolekcję świec, będzie ona obejmować cztery różne kompozycje zapachowe: Figuier Du Jardin, Voyage Épices, Cabane De Bois, Cuir En Fleur.

Tym samym COS będzie kolejną marką modową, która zdecydowała się na wprowadzenie do oferty perfum i świec zapachowych. Czy zdystansuje perfumowy sukces Zary?

Czytaj też: Kolejna marka modowa wkracza do branży perfumiarskiej – tym razem Jacquemus

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
06.03.2025 12:39
Oriflame zaprezentował swoją nową ambasadorkę na 2025 oraz nowy, wiśniowy zapach
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025 / fot. Marzena Szulc
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Premiera Oriflame - Cherry on Top Party - Warszawa 4.03.2025
Gallery

Podczas specjalnego wydarzenia Cherry on Top Party, które odbyło się 4 marca w warszawskim Koneserze, marka Oriflame zaprezentowała swój nowy zapach – Love Potion Cherry On Top. W trakcie wydarzenia ogłoszono również nową ambasadorkę Oriflame na rok 2025. Będzie nią Jessica Mercedes Kirschner.

Premiera zapachu Love Potion – Cherry On Top

Nowa kompozycja zapachowa Love Potion Cherry On Top łączy w sobie nuty soczystej wiśni z akordem pudrowej szminki. W sercu zapachu królują czarne wiśnie, róża i balsam peruwiański, a baza składa się z czekoladowej trufli, cedru oraz absolutu prażonych nasion tonkowca wonnego, tworząc zmysłową kompozycję gourmand. 

Inspiracją dla tego zapachu jest romantyczna atmosfera Paryża, a flakon – przypomina Wieżę Eiffla, będącą symbolem elegancji i francuskiego szyku.

Za stworzenie kompozycji odpowiada Louise Turner, perfumiarka, która zapoczątkowała trend na wiśniowe perfumy w 2018 roku, tworząc kultowe Lost Cherry dla Toma Forda. Tym razem Turner w tworzeniu perfum wspomógł mistrz gourmand –  Benoist Lapouza (to on stoi m.in. za kultowym Angels’ Share Killiana).

Perfumy Love Potion Cherry On Top są już dostępne w sprzedaży (m.in. poprzez sklep internetowy Oriflame).

Nowa ambasadorka marki – Jessica Mercedes Kirschner

Podczas wydarzenia marka Oriflame poinformowała, że jej ambasadorką na 2025 rok będzie Jessica Mercedes Kirchner.

– Jessica to wyjątkowa osobowość, której pasja, kreatywność i autentyczność od lat inspirują tysiące kobiet. Jej doświadczenie w budowaniu swojej obecności w mediach społecznościowych, unikalny styl i zaangażowanie w tworzenie wartościowych treści sprawiają, że doskonale wpisuje się w filozofię naszej marki. Cieszymy się, że dołącza do rodziny Oriflame jako ambasadorka na 2025 rok. Wspólnie z Jessicą będziemy inspirować kobiety do wyrażania siebie – mówi Diana Rzepniewska, Senior Marketing & eCommerce Manager Oriflame Polska.

W zeszłym roku Oriflame zaprezentowało nowe hasło: Reach Your Happy Place. To kolejny kamień milowy w historii tej szwedzkiej marki, działającej od 1967 roku i obecnej na 60 rynkach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. marzec 2025 18:13