„Pielęgnuj swoją siłę” to konkurs organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukces Pisanego Szminką. Akcja ma na celu wspieranie kobiet w dążeniu do odkrywania swojej siły. Uczestniczki mają za zadanie jak najciekawsze opisanie tego, co w ich przypadku jest jej źródłem. Ambasadorką marki Gliss oraz konkursu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Trzy główne laureatki konkursu otrzymają nagrody w wysokości 20 tys. złotych, a zgłaszać można się na stronie pielegnujswojasile.pl.
Do 30 września br. kobiety, które zechcą podzielić się doświadczeniami i osiągnięciami w budowaniu swojej wewnętrznej siły będą mogły wziąć udział w konkursie „Pielęgnuj swoją siłę”. Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym opisaniu tego, co jest źródłem kobiecej siły oraz w jaki sposób można i jak udaje się ją budować.Organizatorzy chcą zachęcić Polki do odkrywania własnych źródeł siły, pielęgnowania jej i czerpania od siebie nawzajem. Odpowiedzi uczestniczek zbierane będą na stronie pielegnujswojasile.pl, na której dostępny jest także regulamin konkursu.
Laureatki trzech głównych nagród otrzymają po 20 tys. zł z przeznaczeniem na inwestycję we wzmacnianie siebie. Kolejnych 20 nagrodzonych kobiet będzie mogło wziąć udział w szkoleniu „Empowerment Kobiet” prowadzonym przez ekspertki Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, a następnych 100 otrzyma zestawy kosmetyków Gliss. Prace laureatek zostaną opublikowane na stronie akcji.
Ambasadorką marki Gliss oraz projektu „Pielęgnuj swoją siłę” jest Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka telewizyjna, celebrytka, pisarka, aktorka, osobowość telewizyjna i działaczka społeczna. Promocję konkursu wspierać będą m.in. dwa podcasty z udziałem ambasadorki poprowadzone przez Kamilę Rowińską w ramach serii „Power Poniedziałek” oraz Justynę Dżbik-Kluge w ramach cyklu „Życie w kilku zdaniach” a także videocast prowadzony przez Olgę Kozierowską, prezeskę Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.