StoryEditor
Producenci
19.07.2023 15:44

Marka Dove pomoże w odtworzeniu lasów deszczowych w Azji Południowo-Wschodniej

Twoja skóra, nasza planeta - to hasło kampanii infomującej o przytąpieniu marki Dove do kolektywu Rimba i rozpoczęciu projektu Dove Nature Regeneration  / materiały prasowe
Marka Dove, we współpracy z koalicją Rimba Collective, pomoże w odtworzeniu 123 tys. akrów lasów deszczowych w Azji Południowo-Wschodniej. Akcja została nazwana Dove Nature Regeneration Project i ma nieść przesłanie, że przyroda leży u podstaw strategii biznesowej marki.

Marka Dove, ogłaszając współpracę z koalicją Rimba Collective, która podjęła się odtworzenia obszaru lasów deszczowych w Azji Południowo-Wschodniej ośmiokrotnie większego od Manhattanu, przypomniała, że już od lat spełnia wymagania zrównoważonego rozwoju, dążąc do zmniejszenia wpływu na świat przyrody.

W 2019 roku przeszła na butelki w 100 proc. pochodzące z recyklingu w USA i Europie. Zobowiązała się też do 50-proc. redukcji pierwotnego plastiku do 2025 r., wprowadziła produkty nadające się do wielokrotnego napełniania oraz oferuje kosmetyki zatwierdzone przez PETA.

Teraz do tych działań dochodzi inicjatywa Dove Nature Regeneration Project, prowadzona we współpracy z Rimba Collective, koalicją firm zajmujących się dobrami konsumpcyjnymi oraz rolników, przetwórców i handlowców.

Współpracując z organizacjami pozarządowymi, rządami i ekspertami ds. ochrony przyrody, koalicja zobowiązała się do wywarcia pozytywnego wpływu na naturalne ekosystemy w ciągu najbliższych 30 lat poprzez bezpośrednie finansowanie ochrony lasów.

– Udowodniono, że przywracanie pokrywy leśnej nie tylko ogranicza skutki klęsk żywiołowych, takich jak powodzie i osunięcia ziemi, ale także chroni cenną różnorodność biologiczną – mówi Michał Zrust, dyrektor generalny Lestari Capital, spółki macierzystej kolektywu Rimba.

W przypadku projektu Dove Nature Regeneration, który obejmie 123 tys. akrów ziemi w Azji Południowo-Wschodniej w ciągu najbliższych pięciu lat, chodzi o ochronę siedlisk dla około 80 zagrożonych gatunków dzikich zwierząt, takich jak łuskowiec pospolity i dzioborożec hełmiasty.  

Projekt będzie również wspierał źródła utrzymania lokalnej społeczności oparte na towarach przyjaznych lasom poprzez poprawę produktywności i jakości produktów oraz zapewnienie lepszego dostępu do rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 20:57