– Jestem fanką Covergirl odkąd pamiętam. Zawsze mam w torebce ich tuszu do rzęs, a w wieku 14 lat napisałam w pamiętniku, że chcę zostać twarzą tych kosmetyków. Były dla mnie przystępne cenowo i pozwalały na kreatywną zabawę makijażem. Używam ich do dziś i gdybym nie robił muzyki, prawdopodobnie zostałabym wizażystką. Jestem zaszczycona tą współpracą – skomentowała Kelsea Ballerini.
Młoda gwiazda muzyki Country zaczęła pisać piosenki jako dziecko i wydała swój pierwszy album studyjny w 2015 roku. Od tego czasu jej piosenki wielokrotnie znajdowały się na szczytach list przebojów. Artystka zdobyła wiele nominacji do nagrody GRAMMY i ma na swoim koncie długą listę nagród. Jej utwory uzyskały łącznie ponad cztery miliardy streamów.
– Kelsea Ballerini jest miłośniczką piękna, nieustannie eksperymentuje z zabawnymi makijażami. Wyraża się na scenie i poza nią, zabierając głos w sprawach tak dla nas istotnych, jak używanie produktów kosmetycznych wolnych od okrucieństwa – mówi Stefano Curti, chief brands officer, Consumer Beauty w Coty.
Piosenkarka dołączy do grona ambasadorek marki w ramach wieloletniej współpracy. Będzie twarzą nowej kolekcji Covergirl, która pojawi się wiosną tego roku.
Czytaj też: CoverGirl ogłasza redukcję opakowań z tworzyw sztucznych