Marka Clochee uruchomiła na swoim blogi serię „Okiem Kosmetologa”. W jego ramach, rzetelną i praktyczną wiedzą dzieli się Marta Ryszewska, kosmetolog z wieloletnim doświadczeniem.
Dzisiejszy konsument pragnie świadomie wybierać produkty pielęgnacyjne. Dostarczając wartościowe treści, pomagamy zrozumieć potrzeby skóry i dobrać produkty najlepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb. Chcemy dostarczać naszym klientom merytoryczne, rzetelne informacje. Wybór Marty Ryszewskiej, kosmetologa z wieloletnim doświadczeniem, to gwarancja profesjonalnych porad opartych na faktach – tak ten krok uzasadnia marka.
Jest to zgodne z tym, co pokazują analizy zachowań konsumentów – to właśnie w internecie poszukują oni informacji o kosmetykach, ich działaniu oraz porad kosmetologicznych. Takie informacje mają wpływ na decyzje zakupowe i postrzeganie kompetencji marki.
Czytaj także: Zdrowie tematem generującym największy ruch w internecie
Pierwszy artykuł w cyklu „Okiem Kosmetologa” dotyczy witaminy C – form witaminy C, jej zastosowania w kosmetykach, działania na naskórek oraz na skórę właściwą, a także zawiera wskazówki dotyczące stosowania kosmetyków z witaminą C.
Clochee to polska marka naturalnych kosmetyków promująca zdrowy i ekologiczny styl życia.