StoryEditor
Producenci
22.08.2023 11:02

Marka CeraVe zaprosiła konsumentów na wydarzenie z testowaniem produktów

Gallery
Marka CeraVe zorganizowała spotkanie dla wszystkich zainteresowanych jej ofertą. Prezentowała na nim produkty myjące, edukując przy okazji na temat znaczenia pierwszego etapu pielęgnacji, czyli oczyszczania. Wydarzeniu, które odbył się w warszawskiej Elektrowni Powiśle, towarzyszyły atrakcje rozmieszczone w strefie insta-friendly.

Spotkanie, które zorganizowała marka CeraVe, odbyło się w sobotę 19 sierpnia. Przestrzeń warszawskiej Elektrowni Powiśle zmieniła się na ten dzień w edukacyjny park rozrywki.

image

Kaja SBN

CeraVe

CeraVelad był otwarty dla wszystkich zainteresowanych. Wśród odwiedzających wydarzenie można było wypatrzeć nie tylko zaproszonych dermatologów i farmaceutów, ale również wiele gwiazdy mediów społecznościowych, m.in. Jasperra, Lilianę Grochowską, znaną w sieci jako GroszekCukierkowy, Kaję Soboń, a także piosenkarkę Evelinę Ross czy kreatywny tiktokowy duet Twinsstyle.

image

Twinnstyle+Blindsapphire+Jasperr+ElaŻywiczyńska

CeraVe

Motywem przewodnim wydarzenia było oczyszczanie skóry twarzy i ciała. Edukacyjna strefa przybliżyła gościom znaczenie tego etapu pielęgnacji oraz prezentowała topowe produkty marki przeznaczone do mycia. Natomiast w gabinecie CeraVe odwiedzający mogli pod okiem dermatologa poddać się bezpłatnemu badaniu skóry i ustalić jej indywidualne potrzeby.

image

GabinetCeraVe

CeraVe

Następnie w strefie aptecznej można było skorzystać z doboru odpowiedniego produktu myjącego.

image

AptekaCeraVe

CeraVe

Dorota Surmaczyńska, group brand manager CeraVe mówi:

Aż 70 proc. konsumentów nie ma pojęcia na temat typu swojej skóry, a 80 proc. twierdzi, że nie wie jakich składników szukać w produktach do jej oczyszczania. Bez tej wiedzy trudno nam wybrać właściwy produkt, co jest kluczowe dla jej dobrej kondycji. Dlatego na naszym otwartym evencie dla konsumentów skupiliśmy się na edukacji, dając możliwość przetestowania produktów na miejscu i rozmowy z ekspertami. Wierzymy, że większa świadomość przełoży się na zmiany ich nawyków i zdrową skórę bez trądziku, podrażnień czy suchości.

Marka należąca do koncerny L’Oréal Paris postawiła na edukację w lekki i rozrywkowy sposób. Dlatego na wydarzeniu nie zabrakło insta-friendly elementów. W specjalnej strefie można było wskoczyć na dmuchaną zjeżdżalnię w kształcie nawilżającej emulsji do mycia czy pohuśtać się w łazience CeraVe.

image

Groszekcukierkowy

CeraVe
image

Jasperr

CeraVe

 

CeraVe to marka dermokosmetyczna. Oferuje swoje produkty w Super-Pharm oraz wybranych aptekach. Ich receptury zawierają m.in. ceramidy, które wspierają odbudowę naturalnej warstwy ochronnej skóry i przywracają najistotniejsze funkcje naskórka.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 14:38
Kolejny odcinek sagi The Body Shop: Serruya Private Equity przejmuje oddział kanadyjski
The Body Shop

Kanadyjski oddział marki kosmetycznej The Body Shop zmienia właściciela. Serruya Private Equity, jeden z czterech oferentów, zgodził się na przejęcie firmy, mimo że zadłużenie marki wynosi między 11,5 a 12,5 miliona dolarów kanadyjskich. Szczegóły finansowe transakcji nie zostały ujawnione.

Jak wynika z raportu BNN Bloomberg, Serruya Private Equity nie tylko wygrało przetarg na zakup The Body Shop Canada, ale również podpisało umowę franczyzową z obecnym właścicielem – firmą Aurea. Przejęcie to następuje w trudnym momencie dla kanadyjskiego oddziału marki, który zmaga się z długami wobec wierzycieli szacowanymi na 11,5–12,5 miliona dolarów kanadyjskich.

Choć żadna ze stron – ani Serruya Private Equity, ani The Body Shop Canada – nie odpowiedziała na pytania dziennikarzy Bloomberga, trudno nie zauważyć, że firma zmaga się z poważnymi wyzwaniami. W minionym roku marka miała problemy finansowe i organizacyjne, co mogło wpłynąć na decyzję o sprzedaży. Przejęcie przez Serruya może być szansą na nowy start, jednak przed nowym właścicielem stoi wyzwanie, by poprawić kondycję finansową firmy i odzyskać zaufanie rynku.

Zmiana właściciela w obliczu trudnej sytuacji finansowej to ryzyko, ale również możliwość odbudowy marki na rynku kanadyjskim. Czy Serruya Private Equity zdoła odwrócić złą passę The Body Shop Canada? Przyszłość pokaże, czy ta decyzja przyniesie oczekiwane rezultaty.

Czytaj także: The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.12.2024 07:30
Puig przedłuża współpracę z Charlotte Tilbury - sprzedaż kosmetyków tej marki wzrosła trzykrotnie
Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty

Puig, hiszpańska firma rodzinna działająca w fashion i beauty, zdecydowała o przedłużeniu strategicznej współpracy z Charlotte Tilbury do końca 2030 roku. Tilbury, jedna z najbardziej znanych i charyzmatycznych makijażystek na świecie, jest prezesem oraz twarzą własnej marki kosmetyków.

Zgodnie z warunkami odnowionej umowy Charlotte Tilbury ma zachować mniejszościowy udział w firmie, którą Puig stopniowo będzie przejmować na pełną własność do końca 2030 roku. Charlotte Tilbury, która wciąż pełni funkcję prezesa i dyrektor kreatywnej własnej marki, ma nadal  odgrywać aktywną rolę w napędzaniu sukcesu marki.

Charlotte ma wyjątkową, pionierską wizję, różniącą się od innych marek stworzonych przez makijażystów. Na nowo zdefiniowała przyszłość makijażu i pielęgnacji skóry, gdy zaczęliśmy współpracować w 2020 roku – skomentował Marc Puig, prezes i dyrektor generalny Puig. – Od tamtego czasu osiągnęliśmy tak wiele i z wielką przyjemnością rozszerzamy teraz nasze partnerstwo. Charlotte Tilbury to wyjątkowa marka, nie mogę się doczekać kontynuacji naszej współpracy i dalszego rozwoju – dodał Puig.

Od 2020 roku, kiedy Puig po raz pierwszy nabył większościowy udział w firmie Charlotte Tilbury, ta marka kosmetyczna zwiększyła swój przychód netto ponad trzykrotnie. Duże znaczenie dla promocji i popularności marki odgrywa niezwykle charyzmatyczna osobowość Tilbury.

W 2020 roku nawiązaliśmy partnerstwo, które odegrało kluczową rolę w kształtowaniu naszego sukcesu. Jestem w pełni przekonana o wartości i potencjale, które Charlotte Tilbury Limited może jeszcze stworzyć w nadchodzących latach – dodała Charlotte Tilbury. Jak dodała, kontynuowanie współpracy pomiędzy jej zespołem a Puig wydaje się naturalnym następstwem.

Napędza nas ta sama innowacyjność, wizja i ambicje, które zdefiniowały tę kultową markę na przestrzeni lat. To rozszerzone partnerstwo jest znaczącym krokiem naprzód, umożliwiającym nam dalszy rozwój i umocnienie pozycji marki jako lidera w świecie piękna – stwierdziła Tilbury.

W Polsce kosmetyki marki Charlotte Tilbury są dostępne w perfumeriach sieci Sephora.

image
Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku
fot. Charlotte Tilbury, IG

Charlotte Tilbury jest uznawana za legendę branży beauty. Zdobyła ogromne doświadczenie, pracując z takimi gwiazdami jak Kim Kardashian, Jennifer Aniston czy Kate Moss. Na bazie swojego długoletniego doświadczenia Tilbury stworzyła własną markę kosmetyczną, oferującą szeroką gamę produktów do makijażu i pielęgnacji skóry. Kosmetyki Tilbury są znane z wysokiej jakości, pięknych opakowań i skuteczności. Charlotte jest autorką słynnego "glow look" - czyli makijażu, który dodaje skórze zdrowego blasku.

Firma Puig jest znana z produkcji szerokiej gamy perfum, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Oprócz perfum, firma oferuje również różnorodne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Puig współpracuje z wieloma projektantami mody i posiada własne linie odzieżowe oraz akcesoriów. Firma posiada licencje na produkcję perfum dla wielu znanych marek, takich jak Paco Rabanne, Carolina Herrera czy Dolce&Gabbana.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2024 03:13