StoryEditor
Producenci
18.10.2022 00:00

Marka CeraVe zachęca do świadomej pielęgnacji cery z niedoskonałościami

Premiera nowej linii CeraVe była pretekstem do rozmowy o rutynie pielęgnacyjnej cery z niedoskonałościami, do której marka zaprosiła ekspertów ale i influencerów zajmujących się tematem.

Podczas spotkania z okazji premiery nowej linii CeraVe do pielęgnacji cery z niedoskonałościami na kanapie obok dr n med. Agnieszki Bańki-Wrony siadły Agnieszka Sawicka (na Instagramie znana jako agasawa), Kaja Soboń (kaja_sbn) oraz Lilina Grochowska (groszekcukierkowy). Influencerki mówiły o swoich doświadczeniach z pielęgnacją cery trądzikowej, a także o tym za co cenią markę CeraVe. Spotkanie prowadziła dziennikarka Kaja Głuchowska.

Dr n med. Agnieszki Bańki-Wrony zwracała uwagę, że cera problematyczna, z trądzikiem to nie tylko problemy osób młodych. Coraz częściej doskwierają one bez względu na wiek. Dlatego tak ważne jest, żeby produkty do pielęgnacji takiej cery miały składniki nie tylko niwelujące problemy z trądzikiem, ale też działały np. przeciwzmarszczkowo.   

Olga Stachowicz, senior brand engagement manager Poland & Baltic HUB w L’Oréal odpowiedzialna za rozwój CeraVe na polskim rynku wyjaśniła, że marka powstała dla osób gotowych na świadomą pielęgnację. Agnieszka Pawełek z teamu CeraVe zaprezentowała nową linię, w skład której wchodzą: żel myjący przeciw niedoskonałościom z ceramidami, kwasem salicylowym, bialą glinką i niacynamidami, żel pielęgnacyjny z ceramidami oraz kwasem glikolowym i mlekowym, a także odbudowujące serum z retinolem.

CeraVe to marka należąca do koncernu L’Oreal. Na rynku polskim jest obecna od czterech lat. Oferowana jest w sprzedaży aptecznej oraz na półkach sieci Super-Pharm.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 00:55
Cellabic Tricho. – Nowa marka trychologicznych kosmetyków do holistycznej pielęgnacji skóry głowy i włosów
materiał partnera

Na rynku zadebiutowała nowa marka kosmetyków do włosów, która powstała z pasji do pięknych i zdrowych włosów, stworzona we współpracy z trychologami i ekspertami.

W CELLABIC TRICHO wiemy, jak ważne są włosy, jak dużym problemem jest ich nadmierna utrata i przerzedzenia, osłabienia oraz zniszczenia, dlatego pomagamy kompleksowo wspierać wzrost włosów, minimalizować ich wypadanie, a także wzmacniać i naprawiać strukturę włosów. Bezkompromisowo podchodzimy do naszych produktów wykorzystując wiedzę trychologiczną i składniki o udowodnionym działaniu.

Moc peptydów – sygnał do wzrostu włosów 

Stawiamy na jakość i innowacyjność, proponując kosmetyki oparte na opatentowanym kompleksie zawierającym peptydy sygnałowe i składniki pochodzenia roślinnego, takie jak ekstrakty z koniczyny i wierzbówki kiprzycy. Peptydy wykorzystane w naszych kosmetykach są niezwykle wyspecjalizowane, naśladują cząsteczki naturalnie występujące w organizmie, tzw. Naturalne Czynniki Wzrostu. Działają synergicznie, aby maksymalnie stymulować wzrost włosów, wzmacniać mieszki włosowe i zmniejszać nadmierne wypadanie włosów.

Piękne, gęste włosy zaczynają się od skóry głowy

Zapewniamy holistyczną pielęgnację, zarówno skóry głowy, jak i łodygi włosów, wspieramy włosy na każdym etapie ich życia – od wzmocnienie cebulek po odbudowę uszkodzonych końcówek. Dzięki różnorodnym formułom, takim jak peelingi, szampony, wcierki, toniki, maski i serum, skutecznie odpowiadamy na potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zmagających się z problemem nadmiernego wypadania włosów.  

CELLABIC TRICHO – Zaufaj nauce, odkryj piękno swoich włosów 

CELLABIC TRICHO to marka, która rozumie, że problemy z włosami mogą mieć wpływ na codzienne życie, a nawet na poczucie własnej wartości. Dlatego jesteśmy, aby zapewnić skuteczne, potwierdzone naukowo rozwiązania. Oferujemy wsparcie, by pomóc w stawieniu czoła problemom z włosami i uczynić „podróż” do zdrowych, silnych włosów wyjątkową – tak jak wyjątkowy jest każdy z nas.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
19.11.2024 16:58
Olivia Rodrigo globalną ambasadorką marki Lancôme
Olivia Rodrigo, globalna ambasadorka marki Lancômefot. Amy Troost dla Lancôme

Lancôme ogłosiło amerykańską piosenkarkę i aktorkę młodego pokolenia, Olivię Rodrigo, swoją najnowszą globalną ambasadorką. To strategiczny krok dla marki, który ma umocnić jej więź z konsumentami z Generacji Z.

Olivia Rodrigo, trzykrotna laureatka nagrody GRAMMY i wielokrotna zdobywczyni platynowych płyt, jest jedną z najbardziej wpływowych piosenkarek młodego pokolenia. Magazyn Billboard uznał ją estradową artystką 2024 roku. Znana ze swojego wyjątkowego talentu wokalnego i tworzenia autentycznych tekstów, które opisują doświadczenia dorastania z ujmującą szczerością i siłą, Olivia stała się głosem swojego pokolenia. Jej świeży, niezależny duch rock&rolla oraz zaangażowanie w budowanie równości i sprawiedliwej przyszłości dla kobiet i dziewcząt, inspiruje i rezonuje z publicznością na całym świecie – tak swoją nową ambasadorkę przedstawia luksusowa marka Lancôme.

– W świecie, gdzie młode kobiety często mierzą się z nierealistycznymi oczekiwaniami wobec wyglądu, niezwykle ważne jest, aby akceptować swoją indywidualność. Lancôme to kultowa i ponadczasowa marka, która promuje piękno płynące z wnętrza i jestem zaszczycona, że mogę dołączyć do jej rodziny – powiedziała Olivia Rodrigo o współpracy z Lancôme

Françoise Lehmann, globalna dyrektor generalna Lancôme tak skomentowała ogłoszenie Oliwii nową ambasadorką marki. – Z ogromną dumą witamy Olivię w rodzinie Lancôme. Jesteśmy zafascynowani jej wyjątkową osobowością, ogromnym talentem i zaangażowaniem w pozytywne zmiany – to wartości, które są głęboko zakorzenione w filozofii Lancôme. Olivia we wszystko, co robi, wkłada swoje prawdziwe serce i emocje, przekształca osobiste historie w muzykę, która rezonuje z ludźmi na całym świecie. Niewielu artystów jej pokolenia potrafi nawiązać tak silną więź z tak szeroką publicznością, niezależnie od kontynentu czy pokolenia.

Olivia będzie twarzą nowych produktów i kampanii Lancôme, które zostaną ogłoszone przez markę wkrótce.

Olivia Rodrigo swoją karierę rozpoczęła jako aktorka w Disney Channel, ale to jej debiutancki singiel „Driver‘s License” z 2021 roku przyniósł jej sławę, podbijając listy przebojów na całym świecie. Jej pierwszy album „SOUR” osiągnął szczyty rankingów muzycznych i stał się najczęściej odtwarzanym albumem kobiecym na Spotify. W 2023 roku Olivia wydała swój drugi album, „GUTS”, który zadebiutował na pierwszym miejscu list przebojów i zgromadził ponad 4,1 miliarda odtworzeń na Spotify.

Olivia nie tylko jest znana ze swojej artystycznej kariery. Utworzyła także fundację „Fund 4 Good", wspierającą organizacje non-profit działające na rzecz praw reprodukcyjnych kobiet oraz zwalczające przemoc ze względu na płeć. Część środków ze sprzedaży biletów na koncerty Olivii jest przeznaczona na spełnienie tych celów, w tym edukację seksualną dziewcząt. Jej światowa trasa koncertowa „GUTS World Tour", objęła tym  Amerykę Północną, Europę, Wielką Brytanię, Azję i Australię.

Rodrigo została uhonorowana wieloma nagrodami, w tym w 2022 roku GRAMMY dla Najlepszego Nowego Artysty, Najlepszego Pop Albumu za "SOUR" i Najlepszego Popowego Wykonania Solo za "Drivers‘ License". W 2024 roku otrzymała sześć nominacji do nagrody GRAMMY oraz nagrodę People‘s Choice Award  w kategorii "Ulubiony Album".

Przypomnijmy, że wśród ambasadorek francuskiej luksusowej marka Lancôme znajduą się też znane Polki: Iga Świątek - jedna z najlepszych tenisistek świata oraz Ewelina Krasoń, makijażystka gwiazd, szkoleniowiec i trenerka makijażu z międzynarodowym doświadczeniem.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. listopad 2024 09:26