W Polsce pieniądze trafią do Habitat for Humanity Poland. Fundacja zajmuje się poprawą warunków mieszkaniowych i bytowych, a także pomocą prawną dla osób, które jej potrzebują. – Środki zebrane w ramach partnerstwa zostaną przeznaczone głównie na pomoc kobietom, aby mogły w spokoju się rozwijać, wychowywać dzieci, być w 100 proc. sobą i uwolnić swój potencjał – mówi Karolina Sirko, marketing and communication manager w firmie Benefit Cosmetics.
Program Bold is Beautiful prowadzony jest przez markę Benefirt od 2015 roku. W tym czasie w różnych akcjach na świecie firma zebrała 16,5 mln dolarów na wsparcie lokalnych organizacji charytatywnych. W tym roku, między innymi dzięki przyłączeniu do programu Polski, marka planuje zebrać 6 milionów w 21 krajach na całym świecie.
– U podstaw naszego DNA leży głębokie przekonanie, że uroda i piękno to coś więcej, niż to, co widać na zewnątrz. Dlatego po dekadach dostarczania kobietom produktów pozwalających im zadbać o wygląd, stworzyliśmy program, który wychodzi poza ramy stanowiska do makijażu. Chcemy pomagać kobietom i dziewczynom w trudnej sytuacji życiowej, by także one mogły być w 100 proc. sobą – wyjaśnia powody stworzenia programu Bold is Beautlful Annie Ford Danielson, córka oraz siostrzenica założycielek Benefit, a równocześnie ambasadorka marki.
W majowej akcji charytatywnej udział biorą wszystkie 38 Brow Bary Benefit w perfumeriach Sephora w całej Polsce. Środki zebrane podczas akcji w całości wesprą działania statutowe fundacji Habitat for Humanity Poland. Według wspólnych wyliczeń organizacji i firmy kosmetycznej jedna usługa stylizacji brwi pozwoli kupić trzy puszki farby do odmalowania mieszkania, 5 stylizacji to miejsce do nauki dla dziecka w odremontowanym mieszkaniu, a 10 zapewni pomoc prawną kilku potrzebującym jej kobietom, aby mogły odmienić swoje życie.