Marka beBIO postanowiła odświeżyć swoje produkty przeznaczone do pielęgnacji włosów. Przede wszystkim postawiła na udoskonalenie receptur.
– czytamy w komunikacie.Ulepszone zostały także odżywki, do których dodano kompleks Hairiline. Jego zadanei to przywracanie równowagi mikrobiomu skóry głowy, wydłużenie cyklu życia włosa, poprawa gęstości włosów oraz zapobieganie przedwczesnemu wypadaniu.
Oprócz zmian recepturowych produkty mają odświeżone opakowania. Zmieniono kody kolorystyczne niektórych wariantów. Do linii doszły też nowe kosmetyki do pielęgnacji włosów cienkich – dodające objętości, oraz do włosów osłabionych i wypadających – wzmacniające. Asortyment uzupełniły też produkty z nowej, specjalistycznej serii, w której znalazł się peeling enzymatyczny, wzmacniająca wcierka i odżywka bez spłukiwania.
Właścicielkami marki beBio są Magdalena Szymanowska oraz Ewa Chodakowska, która równocześnie jest jej ambasadorką, bowiem jako trenerka fitness zgromadziła wokół siebie miliony kobiet dbających o swoje zdrowie i kondycję fizyczną. Produkty marki są oferowane poprzez własny e-sklep, a także w drogeriach Rossmann.