Alix Avien Paris została założona w 1997 roku w Paryżu. Oferuje przekrój kosmetyków do zobienia pełnego makijażu twarzy, oczu i ust. 2 lata temu marka przeszła rebranding zyskując obecny wygląd.
Alix Avien Paris jest obecna w 35 krajach, od 7 kwietnia br. także w Polsce. Jej wyłącznym dystrybutorem jest firma Milton CDI.
– Pracuję w branży beauty prawie 20 lat, byłam dyrektorem sprzedaży w L’Oreal prawie 10 lat a następnie zarządzałam działem sprzedaży Cederroth, kiedyś właściciela marek Soraya, Dermika, dlatego wiem że nie sztuką jest wprowadzić nową markę na rynek, ale sztuką jest zdobyć serca klientek i utrzymać markę na rynku – mówi Aneta Olędzka właścicielka Milton CDI. – Zakładając firmę dystrybucyjną postawiliśmy sobie z mężem jeden cel, wprowadzamy do Polski wyłącznie marki międzynarodowe które są już znane i odniosły sukces na innych rynkach, wprowadzamy marki które są innowacyjne i oferują więcej niż inne dostępne na rynku. Taka jest marka Alix Avien – dodaje.
Alix Avien Paris w pierwszej kolejności trafiła do sieci Super-Pharm. Ma polską stronę internetową, a w jej promocji i testowaniu uczestniczą znane influencerki, m.in. Maxineczka.
Marka zostanie zaprezentowana na stoisku dystrybutora podczas najbliższych targów Cosmpoprof. Milton CDI ma w portfolio także marki: Skincyclopedia, LookDore, TreackleMoon, Style Pro, Cyclax, które są dostępne w największych sieciach drogerii i supermarketów w Europie.