StoryEditor
Producenci
13.09.2022 00:00

Marka AA rozpoczęła współpracę z fundacją Różowa Skrzyneczka

Marka AA będzie wspierać fundację Różowa Skrzyneczka w województwie pomorskim poprzez dostarczanie produktów do higieny intymnej do współpracujących z fundacją ośrodków. Zachęca też do zgłaszania uczelni, szkół i miejsc pomocowych w województwie pomorskim, które nie mają jeszcze Różowej Skrzyneczki, obiecując objęcie ich programem i zaopatrzenie.

Marka AA, w ramach prowadzonej przez siebie kampanii #wiedzaintymnAA, w której edukuje na temat zdrowia i pielęgnacji miejsc intymnych, rozpoczęła współpracę z fundacją Różowa Skrzyneczka w województwie pomorskim.

– Wspólnie chcemy przeciwdziałać ubóstwu menstruacyjnemu i wspierać kobiety – poinformowała marka AA w swoich mediach społecznościowych.

Przytoczyła też informacje z których wynika, że ubóstwo menstruacyjne, czyli brak dostępu do środków higieny osobistej podczas miesiączki, dotyczy blisko 500 tys. Polek. Nie stać ich na podpaski lub tampony.

Zgodnie ze statystykami podawanymi przez fundację Różowa Skrzyneczka, co piąta polska uczennica opuszcza lekcje przez brak podpaski, a co dziesiąta z tego powodu w ogóle nie wychodzi z domu. Problem ten wynika między innymi z braku edukacji i tabuizacji (czyli robienia z miesiączki tematu, o którym nie wypada mówić głośno).

Marka AA chce to zmienić. Będzie dostarczać produkty do higieny intymnej do współpracujących z fundacją ośrodków. Zachęca też do zgłaszania do programu kolejnych uczelni, szkół i miejsc pomocowych w województwie pomorskim, w których nie ma jeszcze Różowej Skrzyneczki. Obiecuje zadbać o ich zaopatrzenie. Link do formularza

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 21:43