StoryEditor
Producenci
10.10.2022 00:00

Marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego

Marka AA, w ramach kampanii #WiedzaIntymnAA, edukuje na temat zdrowia intymnego. Zachęca do pobierania przewodnika po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, który dla marki przygotowali: edukatorka i aktywistka Aga Szuścik, prof. Paweł Szymanowski i fundacja Różowa Skrzyneczka. 

Marka AA (Oceanic)  jako pierwsza w Polsce, wprowadziła w 1990 roku płyn do higieny intymnej. Teraz w kampanii #WiedzaIntymnAA zachęca kobiety do obserwacji intymnych części ciała.

– Codzienna higiena intymna to idealna okazja do takiej uważności, bo może pomóc kobietom dostrzec zachodzące zmiany i podjąć działania, gdy coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego to naturalny etap w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie – czytamy w materiałach kampanii.

Dzięki inicjatywie marki AA ukazał się też e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowskim i fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, można pobrać TUTAJ, a także skanując QR kod umieszczony na specjalnych boxach w wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka.

W „Elementarzu” znajdziemy między innymi rozdziały poświęcone menstruacji, rodzajom antykoncepcji czy chorób intymnych. Napisany w przystępnym języku, adresowany jest przede wszystkich do młodych kobiet, dla których wulwa wciąż bywa tematem tabu. Praktyczne ćwiczenia plus czytelne grafiki czynią z elementarza łatwą i przyjemną formę edukacji.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także – w formie video – na Instagramie marki AA.

Marka AA w ramach kampanii #WiedzaIntymnAA wspiera też fundację Różowa Skrzyneczka poprzez dotacje na rzecz zaopatrzenia skrzyneczek w szkołach oraz dostarczenie produktów do higieny intymnej do współpracujących ośrodków.

Czytaj też: Marka AA rozpoczęła współpracę z fundacją Różowa Skrzyneczka

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 01:12