Marka AA (Oceanic) jako pierwsza w Polsce, wprowadziła w 1990 roku płyn do higieny intymnej. Teraz w kampanii #WiedzaIntymnAA zachęca kobiety do obserwacji intymnych części ciała.
– Codzienna higiena intymna to idealna okazja do takiej uważności, bo może pomóc kobietom dostrzec zachodzące zmiany i podjąć działania, gdy coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego to naturalny etap w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie – czytamy w materiałach kampanii.
Dzięki inicjatywie marki AA ukazał się też e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowskim i fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, można pobrać TUTAJ, a także skanując QR kod umieszczony na specjalnych boxach w wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka.
W „Elementarzu” znajdziemy między innymi rozdziały poświęcone menstruacji, rodzajom antykoncepcji czy chorób intymnych. Napisany w przystępnym języku, adresowany jest przede wszystkich do młodych kobiet, dla których wulwa wciąż bywa tematem tabu. Praktyczne ćwiczenia plus czytelne grafiki czynią z elementarza łatwą i przyjemną formę edukacji.
Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także – w formie video – na Instagramie marki AA.
Marka AA w ramach kampanii #WiedzaIntymnAA wspiera też fundację Różowa Skrzyneczka poprzez dotacje na rzecz zaopatrzenia skrzyneczek w szkołach oraz dostarczenie produktów do higieny intymnej do współpracujących ośrodków.
Czytaj też: Marka AA rozpoczęła współpracę z fundacją Różowa Skrzyneczka