StoryEditor
Producenci
10.10.2022 00:00

Marka AA edukuje na temat zdrowia intymnego

Marka AA, w ramach kampanii #WiedzaIntymnAA, edukuje na temat zdrowia intymnego. Zachęca do pobierania przewodnika po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, który dla marki przygotowali: edukatorka i aktywistka Aga Szuścik, prof. Paweł Szymanowski i fundacja Różowa Skrzyneczka. 

Marka AA (Oceanic)  jako pierwsza w Polsce, wprowadziła w 1990 roku płyn do higieny intymnej. Teraz w kampanii #WiedzaIntymnAA zachęca kobiety do obserwacji intymnych części ciała.

– Codzienna higiena intymna to idealna okazja do takiej uważności, bo może pomóc kobietom dostrzec zachodzące zmiany i podjąć działania, gdy coś je zaniepokoi. Podjęcie tematu zdrowia intymnego to naturalny etap w realizacji misji marki AA, jaką jest wspieranie kobiet w każdym wieku i dodawanie im pewności siebie – czytamy w materiałach kampanii.

Dzięki inicjatywie marki AA ukazał się też e-book “Elementarz zdrowej wulwy” przygotowany we współpracy z edukatorką i aktywistką Agą Szuścik, prof. Pawłem Szymanowskim i fundacją Różowa Skrzyneczka. E-book, będący kompletnym przewodnikiem po anatomii, pielęgnacji i zdrowiu okolic intymnych, można pobrać TUTAJ, a także skanując QR kod umieszczony na specjalnych boxach w wybranych punktach Fundacji Różowa Skrzyneczka.

W „Elementarzu” znajdziemy między innymi rozdziały poświęcone menstruacji, rodzajom antykoncepcji czy chorób intymnych. Napisany w przystępnym języku, adresowany jest przede wszystkich do młodych kobiet, dla których wulwa wciąż bywa tematem tabu. Praktyczne ćwiczenia plus czytelne grafiki czynią z elementarza łatwą i przyjemną formę edukacji.

Materiały edukacyjne przygotowane przez Agę Szuścik pojawiły się także – w formie video – na Instagramie marki AA.

Marka AA w ramach kampanii #WiedzaIntymnAA wspiera też fundację Różowa Skrzyneczka poprzez dotacje na rzecz zaopatrzenia skrzyneczek w szkołach oraz dostarczenie produktów do higieny intymnej do współpracujących ośrodków.

Czytaj też: Marka AA rozpoczęła współpracę z fundacją Różowa Skrzyneczka

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 04:40