Mariusz Krebs został dyrektorem handlowym w spółce Jawa. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój sieci, na którą składają się sklepy własne i franczyzowe.
Mariusz Krebs będzie zarządzał działami sprzedaży, category management oraz rozwoju. Przez ostatnich 25 lat pracował na stanowiskach dyrektora handlowego, dyrektora sprzedaży i marketingu, country managera w takich firmach, jak Levi Strauss & Co, Farmacol, Big Star, Cefarm i Lacoste.
Drogerie Jawa to sieć ponad 100 drogerii prowadzonych w różnych modelach biznesowych, w tym 36 firmowych/własnych oraz drogerie franczyzowe. Pod szyldem Jawa organizowane są także stoiska kosmetyczno-chemiczne w sklepach spożywczych i przemysłowych. W 2017 r. sieć zaplanowała uruchomienie 19 własnych placówek i realizuje te założenia.
Organizatorem sieci Jawa i głównym dostawcą jest firma dystrybucyjna Komplex-Torus z Warszawy. Sieć powstała w 1997 r. i była jedną z pierwszych organizacji zrzeszających polskie sklepy detaliczne pod wspólnym szyldem.