
Francuski dom mody wyznaczył aktorkę na ambasadorkę perfum już w maju i potwierdził, że poprowadzi ona kampanię długo wyczekiwanego zapachu Gabrielle Chanel Essence, który trafi na półki perfumerii we wrześniu.
Chanel już w maju ogłosił, że urodzona w Australii aktorka zostanie twarzą nowych perfum. Stała ona już na czele kolekcji Coco Neige jesienią 2018 roku i była ambasadorką mody Chanel od zeszłego roku.
Gabrielle Chanel Essence to zapach stworzony przez francuskiego producenta luksusowych marek Oliviera Polge'a i laboratorium tworzenia i rozwoju perfum Chanel. Jak sama nazwa wskazuje, ma wyrażać esencję tytułowej założycielki marki Chanel w formie zapachowej. Perfumy zbudowane są na bazie czterech białych kwiatów: jaśminu, ylang-ylang, kwiatu pomarańczy i tuberozy.
Gabrielle Chanel Essence wystartuje 1 września w Europie, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Ameryce Łacińskiej i Środkowej, Południowej Afryce i Australii.