StoryEditor
Producenci
24.05.2024 10:37

Marek Piekarski nowym dyrektorem operacyjnym w Onesano

Marek Piekarski zajmie w Onesano jedno z ważniejszych stanowisk. / Onesano
Doświadczony menedżer branży produkcyjnej, Marek Piekarski, obejmuje kluczową rolę w Onesano, innowacyjnej firmie biotechnologicznej specjalizującej się w produkcji naturalnych suplementów diety. Jego nowe stanowisko to dyrektor operacyjny.

Marek Piekarski, menadżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w sektorze produkcyjnym, dołączył do zespołu Onesano jako dyrektor operacyjny. Firma Onesano, znana z innowacyjnego podejścia do biotechnologii oraz produkcji naturalnych suplementów diety, powierzyła Piekarskiemu odpowiedzialność za rozwój biznesu, organizację produkcji, logistykę, zakupy oraz kontrolę jakości. Ta zmiana kadrowa ma na celu dalsze umocnienie pozycji Onesano jako lidera w swojej branży, gdzie kluczową rolę odgrywa wysoka jakość oraz innowacyjność produktów.

Przed dołączeniem do Onesano, Marek Piekarski zdobywał doświadczenie jako plant manager w firmie GEMO POLAND, gdzie zarządzał zespołem liczącym do 420 osób oraz nadzorował kluczowe działy operacyjne. Jego profesjonalizm i skupienie na tworzeniu kultury organizacyjnej sprzyjającej zaangażowaniu i motywacji pracowników zostaną wykorzystane do wprowadzenia Onesano na nowe ścieżki rozwoju. Piekarski jest również specjalistą w zakresie opracowywania zrównoważonych strategii biznesowych z naciskiem na potrzeby klienta.

Onesano z siedzibą w Chorzowie kontynuuje ekspansję, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych oraz innowacyjnych składników, takich jak bioestry i postbiotyki. Zakłady produkcyjne są zlokalizowane w Czechowicach-Dziedzicach. Produkcja odbywa się z poszanowaniem środowiska naturalnego, co dodatkowo wzmacnia wizerunek firmy jako odpowiedzialnego producenta w branży biotechnologicznej.

Czytaj także: Technavio: rynek napojów nutrikosmetycznych wzrośnie o 41 proc. dzięki Europie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. listopad 2024 02:35