- Projekt dla Delia Cosmetics to było duże wyzwanie i uznaję, że został zakończony zmianami, które teraz mogą być trampoliną do dalszego rozwoju firmy. Praca dla państwa Aliny i Józefa Szmich była wyjątkowym czasem zarówno pod względem zawodowym, jak i osobistym. Teraz przychodzi dla mnie czas na zmianę i liczę, że będzie to kolejny ciekawy projekt w branży FMCG - mówi Małgorzata Włodarczyk.
Małgorzata Włodarczyk przez ostatnie lata odpowiadała za strategię marketingową firmy Delia Cosmetics. Była inicjatorką wdrożeń wielu nowości i zmian w designie produktów. Popchnęła także firmę w kierunku nowych mediów i promocji w najpopularniejszych portalach społecznościowych. Wprowadziła nowoczesne formy reklamy poprzez instruktażowe tutoriale.
Wcześniej Małgorzata Włodarczyk była związana m.in. z firmami Eveline Cosmetics oraz Miraculum. Obecnie nie informuje o swoich dalszych planach zawodowych. Wiadomo jednak, że jest silnie związana z branżą kosmetyczną, a szczególnie bliska jest jej kosmetyka biała, pielęgnacyjna. Można się więc spodziewać, że pozostanie w biznesie kosmetycznym. Jest pasjonatką marketingu, rozwija także swoje kompetencje coachingowe.
Polska firma Delia Cosmetics w 2018 roku obchodziła 20-lecie istnienia. Zaczynała od rozjaśniacza do włosów. W tej chwili swoje kosmetyki produkuje w dwóch zakładach o łącznej powierzchni 10 tysięcy metrów. Trafiają one do 100 tysięcy sklepów w 79 krajach całego świata.
Marki należące do łódzkiego przedsiębiorstwa to: Delia Cosmetics, Cameleo i Dairy Fun. Poza tym firma zajmuje się też produkcją kontraktową dermokosmetyków, kosmetyków masowych i profesjonalnych dla znanych marek z całego świata. Całość asortymentu jest tworzona w Polsce w dwóch zakładach produkcyjnych, wspieranych przez pięć nowoczesnych laboratoriów.