StoryEditor
Producenci
18.02.2019 00:00

Magnez przez skórę? Dlaczego nie!

Naturalne metody uzupełniania istotnych dla człowieka pierwiastków wracają z nową mocą dzięki niekonwencjonalnym preparatom, takim jak kosmetyki magnezowe przeznaczone do kąpieli. Stworzone zostały dla osób aktywnych, ale może z nich korzystać każdy, kto chce przywrócić równowagę energetyczną organizmu.

Kąpiele solankowe to znakomity sposób na przyswajanie pożytecznych mikro i makroelementów. Stosowane od lat w balneoterapii, obecnie znajdują coraz więcej zwolenników. Z reguły korzystają z nich goście miejscowości uzdrowiskowych, w których swoje źródła mają wody bogate w cenne składniki odżywcze. Są jednak sposoby, by taki zdrowotny rytuał kąpielowy przenieść do domowego zacisza.

Dla regeneracji organizmu szczególnie cenne są gorące kąpiele magnezowe. Polecane są one ludziom aktywnym – biegaczom, maratończykom, ale także osobom korzystającym systematycznie z siłowni. Z myślą o nich powstała linia kosmetyków magnezowych Mg12 SPORT. W trakcie kąpielowego rytuału z ich użyciem, w procesie przezskórnego przyswajania pierwiastków, ciało pozbywa się toksyn, a przez rozszerzone pory wchłaniane są pożyteczne związki.

Z dobroczynnych właściwości kosmetyków Mg12 może jednak skorzystać każdy. Linia ODNOWA pomaga osobom zmagającym się z codzienną rutyną, by przywrócić równowagę energetyczną organizmu, relaksować i uzupełnić niezbędne mikro i makroelementy.

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że do produkcji kosmetyków marki Mg12 wykorzystuje się naturalny magnez zawarty w minerałach – biszoficie i kizerycie – pozyskiwany ze złóż w niemieckiej Saksonii. Produkcja gotowych wyrobów odbywa się natomiast na terenie Polski.

Od kilku miesięcy sieć dystrybucji produktów Mg12 stale się rozrasta, ale producent wciąż poszukuje nowych kontrahentów. Wśród obecnych partnerów biznesowych wymienić można hurtownie oraz sklepy ekologiczne i zielarskie, gabinety kosmetyczne, placówki uzdrowiskowe, ale także sieci siłowni, hurtownie suplementów diety oraz apteki. Do współpracy z handlem firma oddelegowała przedstawicieli, którzy służą pomocą oraz fachową wiedzą. Dla chętnych oferowane są też szkolenia produktowe. – Proponujemy atrakcyjne warunki handlowe, wsparcie marketingowe w postaci materiałów sprzedażowych, także w internecie. Realizacja zamówień z naszego magazynu centralnego następuje bezpośrednio do naszych partnerów, z wykorzystaniem specjalistycznych firm przewozowych. Stosujemy również indywidualne warunki współpracy – mówi Przemek Bukato, prezes zarządu m12.partners, producenta kosmetyków Mg12. Zapewnia też, że jako podmiot odpowiedzialny firma dysponuje wszelkimi odpowiednimi certyfikatami pochodzenia surowca, wynikami badań potwierdzających bezpieczeństwo produktów oraz wynikami testów dermatologicznych i aplikacyjnych.

Wszystkich zainteresowanych podjęciem współpracy z producentem kosmetyków Mg12 zapraszamy do kontaktu mailowego pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz na stronę www.mg12.pl.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.02.2025 14:27
Natura & Co rozważa sprzedaż międzynarodowych operacji Avonu
Natura & Co

Brazylijski gigant kosmetyczny Natura & Co ogłosił, że prowadzi wyłączne rozmowy z funduszem zarządzającym aktywami IG4 na temat potencjalnej sprzedaży operacji Avonu poza Ameryką Łacińską. Informacja ta, podana w czwartek, wywołała pozytywną reakcję rynku – akcje spółki wzrosły o około 3,5 proc., co uczyniło Naturę jednym z liderów wzrostu na indeksie Bovespa, który pozostawał w tym czasie na stabilnym poziomie.

Plany dotyczące restrukturyzacji Avonu firma ogłosiła na początku 2024 roku, rozważając różne opcje, w tym sprzedaż, nawiązanie partnerstwa lub wydzielenie działalności w osobną spółkę. Proces ten został jednak tymczasowo wstrzymany po tym, jak amerykańska jednostka Avonu, Avon Products (API), złożyła wniosek o ochronę przed upadłością na podstawie rozdziału 11 amerykańskiego kodeksu upadłościowego. W grudniu 2024 roku Natura ponownie podjęła analizę strategicznych opcji dla swojego biznesu poza Ameryką Łacińską.

Obecne negocjacje z IG4 znajdują się na wczesnym etapie, a Natura & Co podkreśla, że wciąż rozważa inne alternatywy strategiczne. Analitycy JPMorgan uznali tę decyzję za istotny krok w kierunku uproszczenia struktury biznesowej spółki, co wpisuje się w jej strategię inwestycyjną. Według nich Natura powinna dążyć do sprzedaży międzynarodowego segmentu Avonu w krótkim terminie, zwłaszcza po zakończeniu procesu restrukturyzacyjnego API.

Potencjalna sprzedaż Avonu poza Ameryką Łacińską może mieć istotne konsekwencje finansowe dla Natura & Co. Z jednej strony firma mogłaby skoncentrować się na bardziej dochodowym rynku latynoamerykańskim, generując stabilny przepływ gotówki i zwiększając potencjał wypłaty dywidend. Z drugiej strony, decyzja o sprzedaży lub innym rodzaju restrukturyzacji może wpłynąć na globalną pozycję marki Avon, która od lat zmaga się z wyzwaniami w konkurencyjnym sektorze kosmetycznym.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.02.2025 12:41
Hermès odnotowuje silny wzrost pomimo niepewności gospodarczej
Hermès

14 stycznia 2025 roku Axel Dumas, dyrektor zarządzający Hermès, podsumował wyniki finansowe za 2024 rok, podkreślając odporność modelu biznesowego marki. W obliczu niepewnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej firma utrzymała stabilny wzrost, co świadczy o sile jej strategii oraz elastyczności zespołów.

Silne wyniki odnotowano na wszystkich rynkach, w tym w Azji, gdzie zrealizowano szereg modernizacji i rozbudowy sklepów. W Chinach ponowne otwarcie sklepu w centrum handlowym MixC w Shenyang w grudniu oraz wcześniejsze modernizacje w Shenzhen i Pekinie przełożyły się na wzrost sprzedaży o 8,9 proc. w czwartym kwartale. Największy wzrost w skali roku zanotowano w Japonii (+22,5 proc.), a kolejne miejsca zajęły Stany Zjednoczone (+15 proc.) oraz Europa (+19 proc. bez Francji). Sama Francja, tradycyjnie istotny rynek dla Hermès, odnotowała wzrost o 13 proc.

Pod koniec 2024 roku wszystkie działy firmy, z wyjątkiem zegarmistrzostwa, zanotowały solidny wzrost. Sukces ten był wynikiem strategii opierającej się na wartościach marki oraz zwiększeniu mocy produkcyjnych. Hermès kontynuował także politykę zatrudnienia, przyjmując do pracy 2 300 nowych pracowników, co sprawiło, że globalna liczba zatrudnionych przekroczyła 25 000 osób.

Mimo globalnych wyzwań firma pozostaje optymistyczna i potwierdza ambitne cele dotyczące dalszego wzrostu przychodów. Na tle konkurencji Hermès wyróżnia się solidnymi wynikami – dla porównania LVMH zanotował wzrost przychodów o zaledwie 1 proc. (84,7 miliarda euro), a Kering odnotował spadek o 12 proc., do poziomu 17,1 miliarda euro. Takie wyniki potwierdzają dominującą pozycję Hermès na rynku luksusowym i skuteczność jego strategii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2025 17:50