Magdalena Korwańdy poinformowała w mediach społecznościowych, że po 7 latach kończy kończy swoją przygodę zawodową w Alkmie Group a tym samym współpracę z markami Alkmie Cosmetics (Alkemie), MomMe Cosmetics, Phlov by Anna Lewandowska oraz Baby EcoLogica.
– Każda marka to była inna podróż. Każda z nich dała mi okazję do ukształtowania moich mocnych stron, poznania talentów i poszerzenia granic. Przez ten cały czas poznałam wielu wyjątkowych ludzi, którzy dzielili się ze mną swoimi talentami – dziękuję, że mogłam towarzyszyć Wam w drodze, uczyć się od Was i z ogromną przyjemnością patrzeć na Wasz rozwój. Wspólnie zbudowaliśmy wartościowe marki – napisała Magdalena Korwańdy.
Magdalena Korwańdy od 2015 r. do sierpnia 2022 pełniła funkcję marketing managera w Alkmie Group Sp. z o.o., Alkmie Cosmetics, MomMe Cosmetics. Odpowiadała m.in., za wprowadzanie na rynek nowych marek oraz nowych linii produktów oraz tworzenie strategii dla marek wraz z systemem wartości i przewag konkurencyjnych.
Od 2019 r. do sierpnia 2022 r. była project managerem, a następnie marketing managerem w spółce Moodiphy Phlov by Anna Lewandowska. Odpowiadała za launch i stworzenie marki Phlov by Anna Lewandowska, a później za tworzenie strategii produktowej dla całego porfolio marki.