StoryEditor
Producenci
10.01.2024 10:12

Madelyn Cline globalną ambasadorką marki Revlon

Madelyn Cline, globalna ambasadorka marki Revlon / fot. materiały prasowe Revlon
Aktorka Madelyn Cline została najnowszą globalną ambasadorką marki Revlon. Jako twarz marki będzie uczestniczyć we wszystkich działaniach promujących produkty Revlon.

Aktorka Madelyn Cline dołączyła do Ashley Graham i Megan Thee Stallion jako najnowsza twarz marki kosmetycznej Revlon.

26-latka jest najbardziej znana z ról Sarah Cameron w przebojowym serialu Netflix „Outer Banks” oraz roli „Whiskey” w filmie „Glass Onion: A Knives Out Mystery” – to kultowe produkcje ostatnich lat. Madelyn Cline jest bardzo popularna w mediach społecznościowych, ma zasięg wynoszący 25 milionów obserwatorów na różnych platformach. na różnych platformach.

Uwielbiam makijaż i moim marzeniem było nawiązanie współpracy z tak kultową marką jak Revlon. Nie mogłam być bardziej podekscytowana dołączeniem do grona Ashley Graham, Megan Thee Stallion i wszystkich niesamowitych globalnych ambasadorów marki „Makijaż to narzędzie, którego używam, aby czuć się bardziej kreatywna i pewna siebie, niezależnie od tego, czy jestem na planie, na czerwonym dywanie, czy po prostu na co dzień

– powiedziała Madelyn.

Jak dodała, swoją popularność i współpracę z marką Revlon chce wykorzystać do inspirowania i wzmocnienia innych kobiet.

Czy to poprzez role na ekranie, czy w życiu codziennym, Madelyn uosabia naszą misję odważnego życia we wszystkim, co robi

– stwierdziła Martine Williamson, dyrektor ds. marketingu w Revlon.

Jako globalna ambasadorka marki Madelyn będzie twarzą marki i produktów Revlon we wszystkich działaniach, w kampaniach globalnych ATL i BTL, w tym w działaniach w miejscu sprzedaży – jej wizerunek pojawi się na materiałach POS.

Revlon to amerykańska marka kosmetyczna założona w 1932 roku. Jej pierwszym produktem był lakier do paznokci. Dziś, pomimo problemów finansowych, które przechodziła w ostatnich latach  marka jest zaliczana do światowych liderów świata beauty i oferuje swoje produkty w ponad 150 krajach. W portfolio marki znajdują się produkty do makijażu i manicure (ColorStay, Super Lustrous, Revlon Ultra HD i Illuminance), do koloryzacji i pielęgnacji włosów (Revlon, Color Silk) oraz Revlon Professional – linie profesjonalne dla fryzjerów.   

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.11.2024 15:01
Coty zwiększa pulę wykupu obligacji
Coty zwiększyło maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów.Shutterstock

Coty ogłosiło wstępne wyniki swojej oferty wykupu obligacji, zwiększając maksymalną kwotę do 300 milionów dolarów. Firma przeprowadza wykup obligacji Senior Secured Notes oprocentowanych na 5000 proc. z terminem wykupu w 2026 roku, a zgłoszone kwoty już przekroczyły ustalony limit.

Coty ogłosiło wstępne wyniki oferty wykupu obligacji na łączną kwotę 300 milionów dolarów. Firma zwiększyła maksymalny limit wykupu o 50 milionów dolarów w stosunku do wcześniej zapowiedzianej kwoty 250 milionów dolarów. Oferta obejmuje obligacje Senior Secured Notes oprocentowane na poziomie 5000 proc., z terminem wykupu w 2026 roku. Inwestorzy, którzy chcą szczegółowych informacji, są odsyłani do dokumentu Offer to Purchase z dnia 6 listopada 2024 roku, który reguluje warunki transakcji.

Do 20 listopada 2024 roku, do godziny 17:00 czasu nowojorskiego, posiadacze obligacji zgłosili do wykupu kwotę przekraczającą ustalony limit 300 milionów dolarów. Oznacza to, że Coty będzie przyjmować zgłoszenia na zasadzie proporcjonalnej alokacji, zgodnie z zasadami określonymi w dokumentacji. Prawa do wycofania zgłoszeń wygasły w dniu określonym jako Early Tender Date. Firma zapowiedziała, że ostateczny termin składania zgłoszeń pozostaje bez zmian – upływa on 6 grudnia 2024 roku.

Coty postanowiło nie korzystać z możliwości wcześniejszej realizacji płatności, co oznacza, że płatności za zaakceptowane obligacje zostaną dokonane po dacie zakończenia oferty, obecnie planowanej na 10 grudnia 2024 roku. Firma sfinansuje wykup obligacji z dostępnych środków pieniężnych oraz innych źródeł płynności. Wszystkie zaakceptowane zgłoszenia otrzymają także należne odsetki naliczone do dnia realizacji transakcji, co dodatkowo podkreśla dbałość Coty o przejrzystość i zgodność z zobowiązaniami wobec inwestorów.

Czytaj także: Coty obniża prognozy zysków rocznych z powodu spadku popytu na kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2024 10:31
Kolejny sklep pod szyldem Stara Mydlarnia otwarty
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Stara Mydlarnia ma nowy firmowy sklep w Białych Błotach. Marka produkująca naturalne kosmetyki sprzedaje je obecnie w blisko 30 stacjonarnych placówkach. Rozwija się głównie poprzez franczyzę.

Stara Mydlarnia jest polską rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów oraz produkty do aromaterapii. Dysponuje własną produkcją (ponad 3 tys. mkw. na hale produkcyjne) i własnym laboratorium. Firma powstała w 2001 r., jej założycielką jest Sylwia Brzuska. Pierwszy sklep otworzyła na bydgoskiej starówce.

image
Syliwa Brzuska, założycielka firmy Stara Mydlarnia

Obecnie pod szyldem Stara Mydlarnia działa 26 sklepów. Najnowszy został właśnie otwarty w miejscowości Białe Błota, przy ul. Szubińskiej 35. Firma rozwija się głównie poprzez franczyzę oferując w tym systemie swój koncept biznesowy prywatnym przedsiębiorcom

Kosmetyki Stara Mydlarnia są także dostępne w sieciach perfumeryjnych i drogeriach oraz w e-commerce. Firma rozwija eksport i sprzedaje swoje produkty do kilkudziesięciu krajów na terenie Europy i świata, m.in. Australii, Belgii, Czech, Islandii, Japonii, Kuwejtu, Litwy, Łotwy, Norwegii, Rumunii, USA, Wielkiej Brytanii, Węgrzech, Włoch.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2024 18:51