To pierwsza kampania firmy Avon z udziałem Macieja Zienia. W ramach współpracy projektant pojawi się na okładce i wewnątrz katalogu Avon, gdzie zaprezentuje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, utrzymanymi w duchu przyjęć w stylu glamour. Projektant będzie ambasadorem nowej odsłony perfum z serii Little Black Dress. W jej skład weszły zapachy w trzech wariantach: dobrze znanym Black Edition, a także nowych – Gold i Red Edition.
– Maciej Zień to wyjątkowa postać w świecie mody. Jego kreacje od lat przełamują schematy, wyznaczając trendy w świecie kobiecego designu. Jest znany z tego, że w swoim wzornictwie zawsze stawia na autentyczność i indywidualny styl, dlatego cieszymy się, że mamy z nim okazję współpracować – skomentowała Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.
Najnowszy katalog Avon 16/2020 z Maciejem Zieniem na okładce pojawił się na rynku 1 grudnia 2020 roku. Sesja z projektantem promująca nowe zapachy to wstęp do świątecznej oferty marki i kampanii „Sztuka noszenia perfum”. Firma przekonuje w niej, że klasyczna elegancja ma wielką moc i nigdy nie wychodzi z mody.
W ramach działań promocyjnych dla konsumentów zostanie zorganizowany również konkurs, gdzie autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress czeka możliwość wykonania sukni zaprojektowanej przez Macieja Zienia. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.