StoryEditor
Producenci
15.12.2023 10:07

Maciej Zień w najnowszej kolekcji ponownie wsparł inicjatywę #RethinkFashion marki Perwoll

Maciej Zień i Perwoll wspólnie przekonują do zrównoważonej mody / mat. prasowe Henkel
W kolekcji Macieja Zienia „Black & White Symphony”, która projektant zaprezentował w grudniu podczas pokazu w Teatrze Wielkim Opery Narodowej ponownie wybrzmiała idea zrównoważonej mody w zgodzie z inicjatywą #RethinkFashion marki Perwoll firmy Henkel.

Grudniowy pokaz Macieja Zienia pod hasłem "Black and White Symphony" okazał się być nie tylko prezentacją kolekcji mody, ale przede wszystkim wydarzeniem artystycznym z okazji jubileuszu 25-lecia marki. 

image
mat. prasowe Henkel

Jedna z części pokazu  odbyła się na wybiegu, druga – wśród widowni. Kolekcję zaprezentowały muzy i ambasadorki projektanta, wśród których są Agnieszka Grochowska, Magdalena Cielecka, Danuta Stenka, Magdalena Mołek, Maja Ostaszewska, Edyta Herbuś, Małgorzata Socha, Agnieszka Dygant, Marcelina Zawadzka, Magdalena Lamparska, Helena Norowicz, a także Robert Kupisz.

Podczas pokazu nie zabrakło również wątku odpowiedzialnej mody. W nowej kolekcji pojawiły się dwie kreacje znane już z poprzednich linii, jednak w zupełnie innym ujęciu. To inspiracja dla tych, którzy pragną świadomie kształtować swój styl, wpływając jednocześnie na przyszłość mody i dążąc do zrównoważonego podejścia w tym obszarze.

image
mat. prasowe Henkel

Była to kolejna odsłona kampanii #RethinkFashion marki Perwoll firmy Henkel, która inspiruje do podejmowania bardziej świadomych i odpowiedzialnych wyborów modowych. Podpowiada przy okazji, że w realizacji tego celu pomagają innowacyjne rozwiązania marki Perwoll, które odnawiają włókna, odświeżają kolory i sprawiają, że ubraniami można cieszyć się dłużej.

image
mat. prasowe Henkel

Marka Perwoll nawiązała współpracę z Maciejem Zieniem w czerwcu tego roku. Wtedy w Centrum Bankowo Finansowym w Warszawie odbył się pierwszy wspólny pokaz marek, które przekonywały, że można ubierać się modnie i równocześnie dbać o środowisko.

image
mat. prasowe Henkel

Magdalena Kostrzewa, senior group brand manager w Henkel Consumer Brands podkreśla:

Edukacja naszych konsumentek, dokonywanie świadomych wyborów i podejmowanie działań zgodnych z duchem slow fashion są wpisane w DNA marki Perwoll. Jestem głęboko przekonana, że dzięki wspólnym wartościom, które połączyły niezawodność marki Perwoll i niezwykły kunszt Macieja uda nam się dotrzeć do szerokiej grupy odbiorczyń i odbiorców i dalej razem promować ideę zrównoważonego i odpowiedzialnego biznesu

Za działania promujące slow fashion i odpowiedzialną konsumpcję mody marka Perwoll, należąca do koncernu Henkel, została już dwa razy nagrodzona brązową statuetką Effie. Pierwsze wyróżnienie za kampanię #RethinkFashion zostało przyznane w 2020 roku, drugie w 2022. W obu przypadkach jury doceniło zarówno zamysł, jak i dokonania marki Perwoll, która od lat pomaga konsumentom dłużej cieszyć się ulubionymi ubraniami w myśl hasła „Nowe? Nie, wyprane w Perwollu”.

Pokaz Macieja Zienia odbył się 11 grudnia w Teatrze Wielkim Opery Narodowej.

 

Czytaj też: Maciej Zień stworzył kolekcję kosmetyków do makijażu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.11.2024 15:00
Interaktywne zakupy w 3D owocem współpracy Benefit Cosmetics z Obsess
Benemart - wirtualny sklep Benefit stworzony w klimacie gierfot. benefitcosmetics.com

Benefit Cosmetics nawiązało współpracę z firmą Obsess, aby stworzyć swoją pierwszą wirtualną platformę zakupową w 3D – Benemart. To interaktywna przestrzeń cyfrowa, wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, skierowana do młodszego pokolenia, w szczególności do generacji Z.

Wirtualna platforma zakupowa Benemart, stworzona przez Benefit Cosmetics i Obsess, umożliwia testowanie produktów za pomocą technologii wirtualnego makijażu, korzystanie z opcji zakupów grupowych w czasie rozmów w czasie rzeczywistym z przyjaciółkami, personalizowanie swoich avataryów dzięki makijażowi i strojom inspirowanym produktami Benefit, a także korzystanie z gier pozwalających na wygranie zniżek. Dostępne są też quizy rekomendujące idealne produkty oraz loterie z nagrodami. Wszystko to sprawia, że zakupy stają się bardziej interaktywne i przypominają doświadczenie znane z gier wideo.

– Wiemy, że większość młodych klientów i klientek postrzega gry jako nową formę społeczności. Dlatego tak ważne jest, aby marki, takie jak Benefit, inwestowały w inicjatywy handlowe, które zmieniają tradycyjną stronę internetową w pełnoprawną grę wideo – powiedziała Neha Singh, dyrektorka generalna firmy Obsess.

Czytaj też: Urban Decay organizuje wirtualną premierę makijaży w Roblox

Benemart działa na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Wirtualny sklep oferuje m.in. wyjątkową kolekcję świątecznych zestawów upominkowych, w tym produkty inspirowane codziennymi artykułami spożywczymi takimi jak czekolady, przekąski czy konserwy. W asortymencie znalazły się również bestsellerowe produkty marki, takie jak kosmetyki do brwi, tusze do rzęs czy bazy pod makijaż.

–  Zabawa i dobra atmosfera są wpisane w nasze DNA, dlatego wprowadzenie elementów rozrywkowych, aby ożywić naszą kolekcję świąteczną, było naturalnym wyborem – stwierdził Toto Haba, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu wielokanałowego w Benefit Cosmetics.

Wystrój Benemartu oddaje ducha marki Benefit – jest pełen humoru i wyobraźni, zaprojektowany tak, by dać użytkownikom radość z zakupów w domowym zaciszu. Marka postanowiła jednak wyjść też naprzeciw osobom, które preferują tradycyjne zakupy – w Wielkiej Brytanii Benefit otworzył fizyczne pop-upy.

Czytaj też: L’Oréal Professionnel oferuje trzecią kolekcję wirtualnych fryzur

Benefit to marka założona w 1976 r., znana z tworzenia innowacyjnych produktów kosmetycznych, które mają nie tylko ułatwić życie, ale też poprawiać humor. Działa w ponad 60 krajach, zatrudnia ponad 5 tysięcy ekspertów kosmetycznych i prowadzi 2,5 tys. punktów usługowych. Sprzedaje nowy produkt średnio co 1,8 sekundy.

Obsess to platforma tworząca wirtualne doświadczenia zakupowe w 3D, współpracująca z markami takimi jak Ralph Lauren, L’Oréal czy NBCUniversal. Firma specjalizuje się w tworzeniu immersyjnych przestrzeni, które łączą zakupy z grami i narracją.

Anna Tess Gołębiowska

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
25.11.2024 14:17
Avon walczy z cyberprzemocą – edukacja młodych w ramach akcji #TokTuMi
Projekt #TokTuMi ma za zadanie przeciwdziałać przemocy w internecie wobec dzieci i młodzieży.#TokTuMi

W ramach kampanii społecznej „Mów Do Mnie - #TokTuMi” Avon sfinansował aż 300 lekcji o cyberprzemocy w polskich szkołach. Inicjatywa ta ma objąć około 2000 uczniów oraz ich rodziców i nauczycieli, zwracając uwagę na jedno z największych zagrożeń współczesnej młodzieży – przemoc w sieci.

image
Avon
Cyberprzemoc dotyka coraz więcej młodych ludzi. Statystyki są alarmujące – niemal 40 proc. nastolatków doświadcza wyzwisk w Internecie, a co czwarty z nich spotyka się z ośmieszaniem lub poniżaniem online. Jednocześnie aż 60 proc. rodziców nie zdaje sobie sprawy z istnienia tego problemu w życiu swoich dzieci. Avon, w ramach kampanii „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, stawia sobie za cel edukację młodzieży i dorosłych. Inicjatywa objęła już 50 szkół ponadpodstawowych w Polsce, gdzie wprowadzone zostały innowacyjne moduły lekcji o cyberprzemocy.

Projekt składa się z kilku etapów. Najpierw prowadzone są szkolenia dla nauczycieli, które przygotowują ich do rozpoznawania zagrożeń i skutecznej reakcji. Następnie odbywają się warsztaty dla uczniów, w których to sami rówieśnicy edukują młodzież. Takie podejście sprawia, że zajęcia są bardziej angażujące i łatwiej trafiają do młodych ludzi. Łącznie w inicjatywie weźmie udział około 300 klas. Co więcej, każdy rodzic otrzyma praktyczne wskazówki, jak rozmawiać z dziećmi o zagrożeniach w sieci i kiedy szukać pomocy specjalisty.

Avon nie tylko sfinansował początkowe lekcje, ale również angażuje klientów i Konsultantki w dalsze wsparcie akcji. 100 proc. zysku ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności zostanie przeznaczone na kolejne zajęcia edukacyjne. Działania te stanowią element szerszej kampanii Avon Kontra Przemoc, która od 2008 roku promuje bezpieczeństwo i przeciwdziała wszelkim formom przemocy. Dzięki tej współpracy młodzi ludzie zyskują nie tylko wiedzę, ale także narzędzia do skutecznego radzenia sobie z przemocą w sieci.

Czytaj także: Fundacja Serce Miasta szuka marek kosmetycznych-sponsorów na obchody Dnia Kobiet 2025 w kryzysie bezdomności

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. listopad 2024 20:14