Marka MAC Cosmetics ogłosiła, że w tym roku będzie kontynuować swoją cyfrową kampanię Viva Glam, aby pomóc klientom na całym świecie, którzy cierpią z powodu HIV i AIDS.
Aby uhonorować Światowy Dzień AIDS, który przypada 1 grudnia, należąca do Estée Lauder marka zaprosiła klientów do szerzenia wiedzy na temat choroby i udostępniania wideo, które ma pomóc zmniejszyć stygmatyzację dotkniętych HIV/AIDS.
Filmik „Rock the Ribbon” z udziałem aktorki Sherrie Silver, która tańczy zachęcając robiących zakupy do noszenia czerwonej wstążki na znak wsparcia osób żyjących z HIV/AIDS. Głosem kampanii jest angielski aktor i pisarz Stephen Fry.
W tym roku marka znowu zachęca do nabycia szminki Viva Glam Lipstick (jej cena to 16,5 funta), która została stworzona we współpracy z Sią. Kupując jeden z produktów zapewnisz np. jeden test na HIV, parę szkolnych butów dla dziecka osieroconego przez AIDS, tydzień świeżych owoców i warzyw oraz podstawowych produktów dla matki i dziecka dotkniętych AIDS czy 254 prezerwatywy zapobiegające zakażeniu HIV.
Marka zachęca też klientów do używania hasztagów #WORLDAIDSDAY #VIVAGLAM i #MACCARES.