StoryEditor
Producenci
04.06.2024 15:04

M·A·C zapowiada kilka znaczących premier z okazji 40-lecia marki

Marka M·A·C współpracuje ze 100 tys. profesjanlymi makijażystami, którzy używaja jej kosmetyków w produkcjach telewizyjnych, filmowych i na Broadwayu, a także podczas Fashion Week. / mat. prasowe
M·A·C Cosmetics, marka profesjonalnych kosmetyków makijażowych, która zaoferowała swoje produkty także amatorom, kończy w tym roku 40 lat. Z tej okazji zapowiedziała na 2024 rok szereg premier, które mają stać się przełomem w makijażu zarówno dla konsumentów, jak i wizażystów.

Po czterech dekadach przełamywania barier i zmieniania oblicza branży beauty M·A·C stawia sobie nowy cel – co najmniej kolejne 40 lat zmian i zaskakiwania!

M·A·C Cosmetics kończy 40 lat. Firma, której pełna nazwa brzmi Make-up Art Cosmetics powstała w 1984 roku, kiedy to Frank Toskan i nieżyjący już Frank Angelo, w swoim domu przy 233 Carlton Street w Toronto, stworzyli pierwszą linię kosmetyków M·A·C, przeznaczoną dla profesjonalnych wizażystów.

Dziś M·A·C jest prestiżową marką makijażową obecną w 130 krajach. Firma stworzyła też platformę startową dla najbardziej utalentowanych wizażystów. Obecnie na całym świecie pracuje ponad 13 tys. makijażystów, którzy rozwijali w niej swoje umiejętności.

Marka pozostaje również zaangażowana w pogłębianie relacji ze 100 tys. członkami M·A·C Pro Artist, którzy używają jej produktów w wiodących produkcjach telewizyjnych, filmowych i na Broadwayu, a także podczas wydarzeń Fashion Week. W swojej historii marka wspierała ponad 300 projektantów, a w sezonie 2024 z zaplanowała już wsparcie ponad 40 kolejnych w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Mediolanie.

Na 2024 rok marka zaplanowała też szereg przełomowych premier produktowych, na miarę swoich dotychczasowych bestsellerów takich jak szminka Ruby Woo (M·A·C sprzedaje 4 szminki Ruby Woo na 1 minutę) i podkłady Studio Fix, które oferowały prawie 40 odcieni na dziesięciolecia przed tym, jak stało się standardem branżowym.

M·A·C był też jedną z pierwszych marek kosmetycznych, które nawiązały współpracę z celebrytami i kultowymi popkulturowymi franczyzami – na długo zanim tego typu działania stały się wszechobecne. Nadal współpracuje z czołowymi osobowościami z różnych środowisk.

Od momentu powstania, marka M·A·C jest zanurzona w życie kultury. Dzięki temu to my definiujemy trendy kosmetyczne, a nie podążamy za nimi

– mówi Drew Elliott, globalny dyrektor kreatywny M·A·C.

Natomiast Aida Moudachirou-Rébois, global senior vice president/general manager M·A·C Cosmetics przypomina:

Kierując się naszymi podstawowymi wartościami, M·A·C stała się czymś więcej niż marką kosmetyków do makijażu. Jest platformą do wspierania słabszych i promowania równości dla wszystkich.

Od 30 lat 100 proc. dochodu ze sprzedaży pomadek Viva Glam trafia do organizacji działającym na rzecz zdrowej przyszłości i równych praw dla wszystkich. Wszystko zaczęło się w 1994 roku, by pomóc członkom społeczności dotkniętej HIV/AIDS. Do tej pory marka zebrała ponad 520 mln USD i każdego roku pomaga ponad 19 mln ludzi na całym świecie.

M·A·C (Make-up Art Cosmetics) jest wiodącą marką profesjonalnych kosmetyków makijażowych, częścią The Estée Lauder Companies Inc.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
21.01.2025 12:25
Kosmetyki Rihanny zyskują nowego dużego dystrybutora online
Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beautyfentyskin

Marki kosmetyczne Rihanny: Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum będą od 22 stycznia dostępne online w brytyjskim sklepie kosmetycznym Cult Beauty.

Rihanna, czyli była piosenkarka, która odniosła globalny sukces dzięki swoim działaniom w biznesie kosmetycznym, wciąż nie ustaje w ekspansji. Marki Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum Rihanny wchodzą już 22 stycznia do oferty internetowego sklepu kosmetycznego Cult Beauty.

Rihanna stworzyła Fenty Beauty w 2017 roku, skupiając się początkowo na niezwykle szerokiej, bogatej gamie odcieni podkładów. Dodatkowo opracowane przez Fenty formuły chwalone były przez użytkowniczki o różnych typach i rodzajach cer, zyskując popularność na całym świecie dzięki swojej uniwersalności.

W 2020 roku Fenty wprowadziło na rynek swoją czystą, wegańską i przyjazną dla środowiska linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Fenty Skin, jeszcze bardziej wzmacniając swój przekaz dostarczania „prostych i skutecznych rozwiązań kosmetycznych dla wszystkich”. Niedługo potem, w 2021 roku, na rynek trafił kolejny produkt – Fenty Eau de Parfum.

Obecnie kosmetyki Rihanny dostępne są na brytyjskim rynku w sieciach Selfridges, Sephora i Boots. Teraz przez wprowadzenie ich do oferty Cult Beauty staną się jeszcze bardziej przystępne, mając szansę dotrzeć do jeszcze większej liczby konsumentów na całym świecie.

Kiedy tworzyliśmy Fenty Beauty, Fenty Skin i Fenty Eau de Parfum, naprawdę chodziło o przełamanie globalnych granic, dotyczących piękna. Odcienie, które mówią same za siebie, wyjątkowa dostępność, i produkty, które zawsze spełniają oczekiwania – komentuje Rihanna wprowadzenie swojej marki do Cult Beauty. – Zawsze było dla mnie ważne, aby Fenty było dostępne dla jak największej liczby konsumentów, przez rozwijanie naszej wyjątkowej społeczności.

Od 22 stycznia klienci Cult Beauty będą mogli kupować bestsellery z Fenty Beauty, w tym Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation, Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, olejki nawilżające i wzmacniające do ust Fenty Treatz Hydrating, produkty do pielęgnacji skóry, a także ciepły, kwiatowy zapach Fenty Eau de Parfum.

Czytaj też: Marki kosmetyczne celebrytów, które przyciągały uwagę w 2024 roku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.01.2025 12:01
Molton Brown zamyka na jeden dzień swoje sklepy w UK, by pracownicy “naładowali baterie”
Sklepy Molton Brown zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 styczniaMolton Brown

W poniedziałek 20 stycznia sieć Molton Brown zamyka wszystkie swoje sklepy i biura na terenie Wielkiej Brytanii. Dając zespołowi czas na wypoczynek, firma obchodzi w ten sposób coroczny dzień zdrowia psychicznego.

Inicjatywa, wspierana przez Kao (spółkę macierzystą Molton Brown), ma na celu dać zespołowi czas na "odpoczynek, relaks i naładowanie baterii".

"Wellbeing członków naszej rodziny Molton Brown stanowi centrum wszystkich naszych działań. To uczucie podziela nasza firma macierzysta, Kao. Dlatego dajemy naszym zespołom – w tym personelowi sklepów – dodatkowy dzień wolny w styczniu, aby mogli się zatrzymać, odpocząć i nabrać sił" – napisała firma w swoich social mediach, dziękując klientom za wyrozumiałość i cierpliwość.

Jak podkreśliła firma, w poniedziałek 20 stycznia sklepy i biura będą zamknięte, ale otwarty pozostanie sklep internetowy Molton Brown. Sklepy zostaną ponownie otwarte we wtorek 21 stycznia.

Molton Brown to firma założona w 1971 roku, początkowo działająca jako salon fryzjerski w Londynie. Marka wprowadziła swój pierwszy firmowy zapach w 1984 roku i od tego czasu zbudowała szeroką kolekcję zapachów, żeli do kąpieli i pod prysznic, produktów do domu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. styczeń 2025 05:26