Buly słynie z jakości swoich produktów m.in. w perfumach, pielęgnacji twarzy i ciała. Tradycyjne, oryginalne i wyrafinowane projekty sklepów oferują spersonalizowane wrażenia zakupowe. Dzięki unikalnej tożsamości L’Officine Universelle Buly stała się marką kultową.
– Buly doskonale wpisuje się w filozofię Grupy LVMH, łącząc niezrównane dziedzictwo, kunszt i wyjątkowe doświadczenie w wyjątkowych butikach. Jej wyrafinowane produkty cieszą się znaczącym sukcesem na całym świecie i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby ta wspaniała rodzinna przygoda przedsiębiorczości, prowadzona przez Victoire de Taillac i Ramdane Touhami, nadal się rozwijała w rodzinie LVMH – powiedział Bernard Arnault, przewodniczący i prezes Grupy LVMH.
Przeczytaj również: LVMH otwiera w Paryżu luksusowe centrum handlowe o wartości 894 mln dolarów
Ten nowy rozdział w historii Buly pozwoli marce na dalszy wzrost i rozwój.
– Od 2014 roku pragniemy ożywić kultowy paryski butik. Wiemy, że Buly pozostanie wierny swojej wyjątkowej tożsamości w LVMH – dodała Victoire de Taillac, współzałożycielka i odtąd dyrektor ds. strategii produktu, wizerunku i komunikacji marki.
Odnowiona w 2014 roku przez Ramdane Touhami i Victoire de Taillac, Officine Universelle Buly 1803 („Buly”) to paryska marka inspirowana Jean-Vincent Bully, emblematycznym perfumiarzem XIX wieku.