W raporcie finansowym podkreślono, że moda i galanteria skórzana miały szczególnie „doskonały początek”, rosnąc o 52 proc., podczas gdy selektywna sprzedaż detaliczna, na którą nadal miały wpływ ograniczenia w podróżach międzynarodowych, była jedynym sektorem, który odnotował spadek.
Perfumy i kosmetyki odnotowały 18-procentowy wzrost r/r w kwartale, przy czym sektor ten odniósł korzyści z dalszego wzrostu sprzedaży online dokonywanej przez lokalnych konsumentów. Zrównoważyło to skutki zawieszenia podróży międzynarodowych i zamknięcia lokalnych sklepów.
Obiecujący początek roku podkreśla silną pozycję dóbr luksusowych po kryzysie, a sprzedaż LVMH napędzana jest głównie przez amerykańskich i chińskich konsumentów, którzy nadal kupują produkty premium marek tej grupy, takich jak Dior i Louis Vuitton.
Jeśli LVMH będzie nadal osiągać podobne przychody, roczne przychody grupy przekroczą wyniki sprzed pandemii.